همه چیز در مورد دلتا کرونا / پلدختر و خرم آباد هنوز قرمز است – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



حمید محیری گفت من می گویم ج گزارشگر بیشتر در یک سخنرانی با اشاره به اینکه این کشور در حال راه اندازی پیک پنجم است ویروس کرونا اظهار داشتیم: پیک چهارم و پنجم ویروس کرونا در برخی از استانهای همسایه لرستان ، مانند خوزستان و سیستان و بلوچستان ، آنها به هم متصل شده بودند ، اکنون اوضاع در دو شهر هورام آباد و پلدختر قرمز شده است.

در حال حاضر بنویسید «دلتا» ویروس کرونا ما آن را در لرستان نداشتیم

وی گفت: وضعیت شهرها رومانی و آنی این زرد است ، وی افزود: علاوه بر این ، هشت شهر دیگر استان در حالت نارنجی هستند و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ، محرومیت اجتماعی و غیره. و ما وارد قله پنجم بیماری می شویم ، محدودیت های بیشتری وجود دارد و مردم قطعاً بیشتر رنج می برند. “

رئیس گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:

موکیری تأکید کرد که متاسفانه پیک پنجم در کشورهای جهان با نوع “دلتاخوشبختانه تاکنون بیماری در لرستان آغاز شده است. »دلتا“نیست.

قدرت انتقال «دلتا40 تا 60 درصد بیشتر از نوع انگلیسی

وی گفت که در برخی گزارش های علمی فرض بر این است که قدرت انتقال این نوع بیماری است ویروس کرونا وی 40 تا 60 درصد بیشتر از نوع انگلیسی است ، ادامه داد: علائم وی با آبریزش بینی و مشکلات تنفسی شروع می شود ، در حالی که نوع هندی علائم گوارشی بیشتری دارد.

رئیس گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: افراد چاق ، دیابتی ، سالخوردگان و … به ترتیب بیشترین شیوع و مرگ و میر را دارند. صلح ویروس کرونا داشته باش

بیشتر بخوانید  وقوع سیل و تخریب پل سیبلی در آستارا | مسدود شدن مسیر ارتباطی مسافران آستارا

محیری در بخش دیگری از سخنان خود به این نکته اشاره کرددلتاوی گفت: از لحظه آلودگی تا این نوع بستری شدن ، افراد زودتر در بیمارستان ها بستری می شوند ، یک دوز واکسن تأثیر زیادی روی آن ندارد و باید از دو دوز واکسن استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه هشدار موج پنجم در سراسر کشور روشن شده و هر لحظه احتمال دارد همه شهرهای کشور و استان لرستان قرمز شوند ، گفت: مردم در حال عادی شدن هستند ، این یک دستور است. کار کردن سلام آنها بهداشت را رعایت نمی کنند ، عروسی ، عزاداری و اجتماعات انجام می دهند ، این آغاز پیک پنجم است ، امیدواریم که وارد پیک پنجم نشویم.

توزیع بیشتر «دلتا»در میان جوانان

رئیس گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: افرادی که اولین علائم را دارند ویروس کرونا وی گفت: هرچه سریعتر پروتکل های بهداشتی را دنبال کنیم ، سریعتر اوج بیماری را طی می کنیم.

مخیری گفت: اکنون شرایط به گونه ای شده است که مردم از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی آسیب می بینند.

وی با توجه به تغییرات زیاد ویروس و کاهش سطح مراقبت های بهداشتی در بین مردم ، گفت: “ماسک ها یکی از مهمترین آنها هستند.” راه های پیشگیری از ویروس کرونا E ، ویروس کرونا نه فقط برای افراد مسن ، در «دلتاجوانان بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید