همه چیز درباره هالک ایرانی فاش شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: چند ماهی است که دعوای هالک ایرانی و غول انگلیسی به سوژه فضای مجازی تبدیل شده است. صیاد غریبی ورزشکار ایرانی است که به دلیل بدن و اندام خاص خود به هالک ایرانی معروف است. او ماه ها مارتین فورد ورزشکار انگلیسی را به مبارزه فراخواند اما مارتین فورد به حرف های صیاد قریبی بی اعتنا بود تا اینکه چند هفته پیش اعلام کرد می خواهد با ایرانی بجنگد و در 20 ثانیه او را له کند.

مجسمه عجیب سجاد که یادآور هالک یکی از مشهورترین شخصیت های سینمایی است، توجه بسیاری از رسانه های جهان را به خود جلب کرده است و مارتین فورد یکی از ورزشکاران بریتانیایی است که به دلیل ترسناک ترین مرد جهان شناخته می شود. به خشونت او رفتار .. مارتین فورد در مصاحبه ای گفت که برای این مسابقه تلاش نمی کند زیرا حریفش حریف چندان سختی نیست و فقط می خواهد کمی وزن کم کند و چابک باشد.

صیاد گریبی که در سال های اخیر با نام «هالک ایرانی» طرفداران زیادی در فضای مجازی پیدا کرده است، چند روز پیش برای اولین بار در دبی با مارتین فورد حریف انگلیسی اش ملاقات کرد. این درگیری با انتشار ویدئویی که در آن فورد و هالک ایرانی غریبه ای را در حال سقوط در فضای مجازی خفه می کنند، سردرگم شد و کاربران با تمسخر او را هالک فتوشاپی خطاب کردند.

بیشتر بخوانید  ایا شنبه مدارس تهران تعطیل است ۸ بهمن ۱۴۰۱ – ایران چطور

جسد سجاد گریبی در این ویدئو شباهتی به تصاویری که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود، نداشت. ورزشکاری که در تصاویر صفحه شخصی خود ماهیچه های در هم تنیده و هیکل بزرگی داشت که بسیار یادآور هالک معروف بود. اما در فیلم رویارویی خود با مارتین فورد، مرد غریبه شباهتی به آن تصاویر نداشت و به همین دلیل در فضای مجازی به او فتوشاپ هالک می گفتند.

چندی پیش علیرضا استکی، منتخب تیم بوکس ایران درباره این مبارزه گفت که این مبارزه جدی نبوده و نمایشی است که سازمان سازمانی با هر دو مبارز هماهنگی کامل دارد و باید طبق سازمان عمل کند. . . با اینکه تصاویر دعوای سجاد و مارتین در فضای مجازی منتشر شد و واکنش های زیادی را به همراه داشت، اما این دعوا نیز کاملا هماهنگ بود و در روز دعوا دو نفر باید طبق فیلمنامه به رقابت می پرداختند.

اکنون انتشار ویدئویی از کنفرانس مطبوعاتی این دو مبارز در دبی، این فرضیه را که این دعوا تخیلی و دراماتیک است، تقویت کرده است. در این نشست خبری مارتین فورد با کت و شلوار گوشه میز نشسته و سجاد غریبی در سمت دیگر حضور دارد. در این ویدئوی کوتاه دیشب هالک ایرانی رو به فورد کرده و از آمادگی خود برای شرکت در این مبارزه می گوید. غریبه لاف زن ناگهان به زیر میز می زند و بطری آب و ذرت بو داده را پخش می کند.

زمانی که یک خارجی سعی می کند به مارتین فورد حمله کند، افراد پشت صحنه هالک ایرانی را می گیرند و از درگیری بین او و جنگنده انگلیسی جلوگیری می کنند. پس از صحبت برگزارکنندگان این نشست خبری، فیلم قطع شد و بدیهی است که این نشست خبری رو به پایان است. اما این پایان ماجرا نیست، زیرا کل فایل ضبط شده این نشست خبری در زیر لو رفته و صحت دعوای این دو ورزشکار را تایید می کند.

بیشتر بخوانید  جزئیات وحشتناک از رسوایی جنسی یک پلیس

در ادامه این ویدئو و در حالی که جلسه طرفین به پایان رسیده است، حاضران سر میز شروع به خنده کرده و گویا از این نمایش ابراز رضایت می کنند. در همین حین سجاد غریبی وارد جعبه می شود و آب می نوشد و بطری را از روی میز بیرون می آورد. رو به مارتین فورد می کند، با ورزشکار صحبت می کند و حتی فورد با لبخندی بر لب به میز اشاره می کند و به هالک ایرانی اشاره می کند.

در این لحظه هیچ فردی بین فورد و خارجی نیست و دو ورزشکار در حال گفتگوی دوستانه هستند و در فیلم نشان می دهد که دو نفر از این نمایش ابراز رضایت می کنند. انتشار این ویدئو به این واقعیت منجر شد که این درگیری بین دو مبارز به طور فزاینده ای ثابت می کند که نبرد بین آنها در 4 آوریل 1401 دروغ بوده است. مبارزه ای که در هر صورت برای هر دو طرف پول زیادی به همراه خواهد داشت و می گویند هالک ایرانی حتی در صورت شکست هم صدها هزار دلار از این مبارزه نمایشی به جیب خود می آورد.


دیدگاهتان را بنویسید