مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

همه به امیکرون مبتلا خواهند شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا ،«آنتوان فائوچی» درخصوص وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا گفت: «ما در نقطه‌ای نیستیم که بتوانیم به طور قطعی بگوییم بیایید با ویروس زندگی کنیم، به خصوص به دلیل فشار فعلی بر سیستم مراقبت، اما من فکر می‌کنم به آنجا خواهیم رسید».

او در ادامه اعلام کرد: برای اینکه این ویروس به طور کلی بر زندگی آمریکایی‌ها غالب نشود مسئولان آمریکا باید یک راهبرد جدید اتخاذ کنند.

این کشور همچنین در حال حاضر با افزایش شدید تعداد ابتلا‌ها به ویروس کرونا به ویژه سویه امیکرون، که در عرض چند هفته سویه غالب آمریکا شده، مواجه است.

بر اساس آمار، شمار مبتلایان کرونای بستری در بیمارستان‌های آمریکا به بالاترین حد رسیده است. روز گذشته آمریکا رکورد ابتلای روزانه به ویروس کرونا را زد. در همین راستا خبرگزاری رویترز اعلام کرد طی شبانه روز گذشته رکورد روزانه ابتلا به کرونا در جهان شکسته شد و آمریکا شاهد ابتلای بیش از یک میلیون و یکصد هزار نفر به کووید-۱۹ بود.

در حالی که سویه اومیکرون به سرعت در آمریکا گسترش یافته، آمار بستری شدن کودکان در بیمارستان در میان موارد مثبت به سطحی رسید که مقامات این کشور را نگران کرده است. بر اساس داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، روزانه ۳۳۴ کودک ۱۷ ساله و کمتر با تشخیص کووید- ۱۹ در بیمارستان بستری شدند که این رقم نسبت به هفته قبل ۵۸ درصد افزایش داشته است. با این حال میزان جوانانی که در سراسر این کشور واکسینه شده‌اند زیر ۲۵ درصد باقی مانده است.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
بیشتر بخوانید  ژاپنی ها قرص تاج را آزمایش کردند


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *