همسر مولتی میلیاردر مهران غفوریان مدل شد



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: مهران غفوریان این بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی علاوه بر حرفه بازیگری، فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی دارد. مهران غفوریان در سوم شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد. مهران غفوریان وی متاهل و همسرش آرزو غفوریان و حاصل ازدواج مهران غفوریان یک دختر به نام حنا است. واکنش زن مهران غفوریان بعد از انتشار ویدئویی جالب از چاقی همسرش که گفته بود اگر یکی بگوید لاغر شده ام او را بلاک می کنم. همسر مهران غفوریان مولتی میلیاردر مدل شد و شغل آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان فاش شد.

دیروز ساعت 12 ظهر دچار حمله قلبی شد. خبر بستری شدن و سکته مغزی مهران گفوریان توسط همسرش به وی منتقل شد. همسر مهران گفوریان در اینستاگرام خود نوشت: امروز حوالی ساعت 12 مهران عزیزم دچار مشکل قلبی (سکته مغزی) شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران منتقل شد…فردا عمل می شود. دلم برای مهران می سوزد، عاجزانه از شما مهربانان می خواهم برای سلامتی او دعا کنید.» مهران غفوریان یک دختر به نام حنا دارد.

مهران غفوریان

زندگی شخصی مهران گفوریان

مهران گفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلمنامه نویس ایرانی سینما، تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی – نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد واحد تهران است.

او در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و در محله تهرانسر و دریا بزرگ شد. پدرش ناخدای نیروی دریایی تهران و مادرش معلم تبریزی است. او یک برادر به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است و آهنگسازی می کند.

بیشتر بخوانید  داستان فاجعه جمعیتی کشور را در 4 دقیقه تماشا کنید! - اخبار خانواده و جوانان - اخبار اجتماعی تسنیم

برای اولین بار در سال 1392 در سن 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در ممیزی برنامه نقطه 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و پذیرفته شد.

مهران غفوریان

اما اوج شهرت او ساخت سریال زیر آسمان بود که یکی از بهترین و پربیننده ترین سریال های چند دهه اخیر بود که ساخت سری دوم و سوم آن را برعهده داشت و خودش ایفای نقش کرد. بهروزا خلیبند.

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از دوستان بسیار خوب و صمیمی مهران مدیری هستند.

او علاوه بر فعالیت در سینما و هنر، شغل دیگری نیز دارد و مغازه آجیل و شیرینی فروشی دارد.

ویژگی های اخلاقی مهران گفوریان به قول خودش:

بر خلاف شخصیت هایی که در بازی بازی می کنم، بسیار جدی هستم و هنگام کار تمام کارهایم را با جدیت دنبال می کنم. کسانی که با من کار کرده اند از ویژگی های اخلاقی من آگاه هستند، اما در کل سعی می کنم همه چیز را در زمان خودم انجام دهم.

مهران غفوریان

کاری از آرزو گفوریان همسر مهران گفوریان

همسر آرزو مهران مدتی است که به مدلینگ و همکاری با برندهای لوازم آرایشی می پردازد. او عکس های آتلیه و مدلینگ خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.


بیشتر بخوانید  اعلام ترکیب فولاد برای مصاف با استقلال در فینال جام حذفی

دیدگاهتان را بنویسید