مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

همسر مارسلو کیست؟ (عکس) + مراسم خداحافظی مارسلو با رئال مادرید – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله





همسر مارسل کیست؟ (عکس) + مراسم خداحافظی مارسل از رئال مادرید – ایران چطور






همسر مارسل کیست؟ (عکس) + مراسم خداحافظی مارسل از رئال مادرید چگونه با گروه ورزش ایران باشیم

به گزارش چگونه نیوز ایران، مارسلو مدافع چپ پرتلاش رئال امروز رسما به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال از مادرید جدا شد. او تقریبا 16 سال برای رئال بازی کرد و 25 جام به دست آورد. مراسم خداحافظی مارسل ساعتی پیش در برنابئو برگزار شد و سپس او در نشست خبری حاضر شد.

مارسلو گفت: من زیاد به آینده فکر نمی کنم و خداحافظی از هر چیزی سخت تر است. بازی با پیراهن رئال بهترین اتفاقی است که می تواند رخ دهد و من از آینده نمی ترسم. تاریخ من قبلاً نوشته شده است. پدربزرگ من در هر چیزی که من در رئال گرفتم سهم دارد. همیشه به من آزادی عمل می داد و مجبورم می کرد زودتر به بلوغ فکری برسم. در 18 سالگی که به رئال آمدم، اعتماد به نفس بالایی داشتم. الان که به جوانان 18 ساله نگاه می کنم، متوجه تفاوت ها می شوم. در مراسم خداحافظی وجدانم آسوده بود و از رئال رفتم تا به تمام آرزوهایم جامه عمل بپوشانم. خوش شانس بودم که در رئال با مربیان خوب کار کردم و با بازیکنان بزرگ هم تیمی شدم. از هر مربی چیزهایی یاد گرفتم. امسال دقایق زیادی بازی نکردم اما احساس می کنم بازیکن مفیدی بودم. فرم ما در لیگ قهرمانان فوق العاده بود و با اینکه تقریباً در این جام بازی نکردم، از همه خوشحال بودم. گاهی اوقات با آنجلوتی دعوا می‌کردیم، اما فردا می‌بوسیدیم.

بیشتر بخوانید  آغاز فروش بلیت‌ بازی امارات و ایران + قیمت -

شادترین روز: « امروز شادترین روز من است زیرا رئال مادرید را ترک می کنم زیرا معتقدم میراث بزرگی در این باشگاه به جا گذاشته ام.

آخر خبر چگونه است / ایران





خطا: محتوا محافظت شده است!!