مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

همسایه ها از کشف جسد حلق آویز شده 5 نفر از اعضای خانواده در نجف آباد خبر می دهند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، اجساد یک خانواده پنج نفره در زیرزمین خانه ای واقع در نجف آباد اصفهان پیدا شد.

هنوز کسی از ابعاد واقعی اتفاق دیروز در نجف آباد، شهری بزرگ واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اصفهان خبر ندارد. مقامات انتظامی و قضایی اعلام کردند که اجساد حلق آویز شده اعضای یک خانواده در زیرزمین یک منزل مسکونی در این شهر کشف شد و البته شکل این حادثه حتی به اثبات قتل هم نزدیک نیست. اما ماجرای همسایه ها درباره اتفاقات نجف آباد شبهات مختلفی را درباره این اتفاق ایجاد می کند.

این حادثه عصر دیروز در نجف آباد کشف شد. پس از رسیدن پلیس، خیابان را بستند و تحقیقات فنی را آغاز کردند، اما اینکه چرا جسد 5 نفر در یک خانه کشف شد، معمایی است که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

یکی از همسایه ها درباره حادثه وحشتناکی که برای این خانواده رخ داد می گوید: خانواده ای 5 نفره از خانواده های قدیمی نجف آباد بودند. پدر و سرپرست این خانواده در قید حیات نیستند و خانواده مذکور شامل یک مادر، دو دختر، یک پسر و یک نوه در منزلی واقع در یکی از خیابان های جنوب نجف آباد ساکن بودند.

هنوز مشخص نیست که این خودکشی است یا قتل، زیرا مشکلاتی پیرامون این رویداد وجود دارد. به گفته برخی از همسایه ها، اجساد را دهان، دست و پا بسته بودند و در زیرزمین آپارتمان که اکنون با حکم قضایی پلمپ شده است به دار آویخته شده اند.

به گفته همسایه ها، درها و درزها مسدود شده، تمام پنجره ها و درها قفل بوده و آب، برق و گاز خانه قطع شده است.

بیشتر بخوانید  قاتلان زن ایرانشهری بازداشت شدند

ساعت 18 روز کشف این اجساد، داماد سابق خانواده به پلیس آگاهی رفت و گفت من از همسرم طلاق گرفته ام و دخترم در خانه مادربزرگش زندگی می کند. از سه شنبه تا امروز باهاشون تماس گرفتم تا دخترم رو تحویل بگیرم ولی همه گوشی هاشون خاموشه و جوابی نمیگیرم.

همسایه ها می گویند پلیس مجبور شد از دیوار خانه بالا برود و با درهای قفل شده در تمام اتاق ها مواجه شدند. پس از بازکردن در و شکستن شیشه پنجره زیرزمین بوی تعفن اجساد به مشام می رسد و با شکستن درب زیرزمین پلیس با اجساد حلق آویز شده اعضای خانواده مواجه می شود. رسیدگی به این حادثه دلخراش بلافاصله با حضور یگان های تخصصی اداره ویژه قتل و مراجع قضایی آغاز می شود.

برخی شاهدان گفتند که اجساد به قدری آویزان شده بود که سر یک بدن جدا شد و جسد روی زمین افتاد. به دعوت خانواده، کار شناسایی اجساد آغاز می شود و پس از اقدامات فنی و پلیسی، اجساد به پزشک تحویل داده می شود و صحنه به دستور دادگاه پلمپ می شود.

گفته می شود یکی از پسران خانواده اختلال روانی داشت و تحت درمان بود. آنها سوابق برخورد او با خانواده همسایه ها را به یاد دارند و پلیس نیز البته از مظنونان احتمالی این حادثه چیزی اعلام نکرده است.

هنوز مشخص نشده است که این اتفاق در نتیجه قتل یا خودکشی گروهی که باعث مرگ اعضای این خانواده شده است، رخ داده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *