همراه اول حامی مالی فدراسیون وزنه‌برداری شد



آنچه دیگران می خوانند:

مراسم رونمایی از “حامی مالی فدراسیون وزنه برداری” صبح امروز چهارشنبه 14 بهمن ماه 1401 با حضور سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل شرکت اول و همچنین جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان، مدیران هیئت های استانی و نمایندگان رسانه ها در ساختمان کمیته ملی المپیک.

انوشیروانی در این مراسم با تقدیر و تشکر از همراه اول گفت: 93 درصد مدال های کشور در المپیک در اختیار دو رشته «وزنه برداری» و «کشتی» است و وزنه برداری با بیشترین مدال طلا، امیدوار است اولین فالوور را که با موفقیت ادامه می دهد، حمایت کند.

وی با بیان اینکه مردم در این زمینه بسیار پیگیر هستند، گفت: شاید با وجود بزرگی نام این منطقه، شرایط ما در کشور چندان مناسب نباشد و امیدواریم اصالت «همراه» را با برند همراهی کنیم. ” شیلو» با این ورزش برای اولین بار می توانیم بر مشکلات فائق آییم.

حمید بهروزی در ادامه این مراسم با بیان اینکه همراه اول همیشه دوستدار ورزش قهرمانی کشور بوده است، اظهار داشت: این رشته یکی از غنی ترین رشته های مدال آوری است و هدف ما ورود به «حمایت مالی» است. «بحث ایجاد هیجان است، در جوانان کشور و استعدادهای این حوزه است.

حمارول اول قائم مقام مدیرعامل گفت: خوشحالیم که شاهد حضور قهرمانان سابق این رشته در بدنه فدراسیون وزنه برداری هستیم که نویدبخش آینده درخشانی در مسابقات آینده از جمله المپیک 2024 است.

بیشتر بخوانید  70 زندانی مالی از زندان های یزد آزاد شدند / 90 نفر دیگر به زندان محکوم شدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما افتخار خواهیم کرد که وزنه برداری را در کشور از این طریق دنبال کنیم و می خواهیم مردم کشورمان را خوشحال کنیم.

در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری و حمایت «همراه اول» از سوی «فدراسیون وزنه برداری» با حضور نمایندگان رسانه های گروهی امضا و مبادله شد.

لازم به ذکر است که هم اکنون به عنوان اولین طرفدار ورزش ایران، اولین شریک هوادار تیم های ملی در رشته های وزنه برداری، کشتی، والیبال و ناشنوایان است.


دیدگاهتان را بنویسید