همراه اول حامی رسمی فدراسیون ناشنوایان شد



به گزارش سلام نو به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با معرفی همراه اول به عنوان حامی فدراسیون ناشنوایان در مراسمی رسمی امشب سه شنبه 30 فروردین 1401 در هتل المپیک اردیبهشت ماه. 25-9 1401 ناشنوایان کشورمان بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان در برزیل برگزار می شود.

در این دوره از بازی های ناشنوایان که کاروان کشورمان با شعار موفقیت در سکوت و با عنوان صدای ایران شرکت می کند، ورزشکاران کشورمان در 9 رشته کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تکواندوی کشتی، «کاراته» «فوتبال»، «والیبال ساحلی»، «دو و میدانی»، «تیراندازی» و «جودو» و ورزشکاران در سه رشته «کاراته»، «تکواندو» و «تیراندازی» به رقابت می پردازند.

در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان که در شهر کاسیاس دوسول برزیل برگزار می شود، ورزشکارانی از 160 کشور جهان حضور خواهند داشت که در این دوره ورزشکاران کشورمان امید زیادی به کسب مدال دارند.

همراه اول به عنوان اولین حامی ورزش ایران، هم اکنون علاوه بر تیم های ملی ناشنوایان، اسپانسر رسمی تیم های کشتی و والیبال کشورمان نیز می باشد.

مهران تیشه گران رئیس انجمن ناشنوایان با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیشکسوتان ورزش گفت: از توجه آنها تشکر کرد: معرفی اولین همراه به عنوان حامی اتحادها و کاروان های ناشنوایان، بزرگترین خدمتی بود که به ما شد. امیدوارم روزی که کاروان در برزیل به پایان می رسد جزو شش تیم برتر المپیک باشیم.

بیشتر بخوانید  هشدار ایران درباره نشست ویژه شورای حقوق بشر

دیدگاهتان را بنویسید