همدان / داستان تکراری استاندار درباره صف مرغ ها: توزیع دیرهنگام مرغ باعث صف شد


فارس – آژانس همدان: در روزهای اخیر مشکل کمبود مرغ در بازار همدان منجر به تشکیل صف های طولانی برای خرید این محصول پرمصرف شده است.

در اکثر مغازه های محلی و حومه شهر خبری از مرغ نیست و مردم مجبورند برای خرید هر کیلوگرم آن 24 هزار و 900 تن به بازار مرکزی شهر بروند و با وجود شرایط نامناسب تاج گذاری در صف های طولانی بایستند.

به نظر می رسد تاریخچه صف خرید مرغ کامل نیست و هر از چند گاهی باید شاهد چنین مشکلی در سطح شهر باشیم که به هیچ وجه زیبا نیست.

علی رغم اینکه آخرین بار این مشکل پیش آمد ، کارمندان و مرغداران قول دادند که با افزایش قیمت و تصویب آن دیگر چنین مشکلی نخواهیم داشت ، اما باز هم با تاخیر در توزیع یا بهانه های مختلف ، رتبه های مرغ در حال رشد است.

این تا دو روز گذشته مدیر عامل است مجازات های دولت همدان گفته بود كه مردم نگران كمبود مرغ نباشند!

داریوش جوداکی با تأکید بر اینکه مردم نگران تهیه مرغ گرم نباشند و مرغ به میزان کافی در استان وجود دارد ، اظهار داشت: قیمت مصوب مرغ باید به 24 هزار و 900 تن در استان برسد و تمام برش های مرغ ممنوع است.

بر این اساس ، استاندار همدان در گفتگو با فارس با بیان اینکه صف امروز به دلیل توزیع دیر هنگام گوشت مرغ در بازار است ، گفت: مردم جای نگرانی ندارند ، مرغ به اندازه کافی وجود دارد.

محمد علی محمدی با بیان اینکه اوضاع بهتر از فردا است ، گفت: همانطور که گفته شد از فردا مرغ در شرایط عادی پخش می شود و مشکلی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید  بهاره رهنما فیلم زندگیش را ساخت

وی افزود: قیمت گوشت مرغ تغییری نکرده و با همان نرخ مصوب 24 هزار و 900 تن عرضه می شود اما مردم نیز باید آن را رعایت کنند.

انتهای پیام / 89003 /


دیدگاهتان را بنویسید