مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

همایش هم اندیشی ارتقای کیفیت اجرای قرارداد درمان ایثارگران برگزار شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



در این همایش محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه این شرکت افتخار خدمت رسانی به این مجموعه محترم را دارد، گفت: دانش و تجربه به دست آمده در چندین سال متوالی اجرای این قرارداد برای دی و جامعه بسیار ارزشمند است. صنعت بیمه . چرا؟”شرکت بیمه دی با نظارت و تعهد مستمر توانست با وجود تمامی چالش های این پروژه ابرپزشکی در کشور، رضایت حداکثری بیمه گذاران و بیمه شدگان را به دست آورد.

کشاورز در ادامه قانون مربوط به اجرای این قرارداد را تشریح کرد: بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه در این قرارداد در نظر دارد تمام تلاش خود را بکار گیرد تا تعهدات خود را با کیفیت مطلوب انجام دهد، هرچند قانونا دو طرف دیگر این قرارداد نیز هستند. نیاز است که یک دولت به عنوان تامین کننده مالی و بنیاد شهید به عنوان بیمه گر که با توجه به شرایط اقتصادی کشور کم و بیش یکی از چالش های اصلی منابع مالی بوده است که امیدواریم با همدلی و همکاری شایسته خدمت رسانی کنیم. بهترین راه ممکن

دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات به ایثارگران گفت: در وهله اول مهم ترین مسئله برخورد و تکریم بیمه شدگان است چرا که اینگونه نیست. راز و سختی برای خانواده ها و احترام و مشتری مداری می تواند از درد این عزیزان بکاهد.

در ادامه این مراسم خدمات بیمه سلامت “یاری راس جبران” با هدف افزایش هماهنگی و تسهیل در روند به صورت رسمی ارائه شد.

بیشتر بخوانید  آنچه دولت رئیسی درباره ماهواره "خیام" نگفت| با جعل واقعیت می‌شود افتخار خرید؟

تضمین روابط عمومی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *