همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در مشهد مقدس



آنچه دیگران می خوانند:

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی که در هتل اشراق مشهد برگزار شد، به بررسی این موضوع پرداخت. روابط عمومی بسیار مهم و حیاتی است و از برخی سازمان ها انتقاد کرد و گفت: نباید به روابط عمومی از دید پست و ناشایست نگاه کنند.

وی که از طریق ویدئو کنفرانس در این همایش حضور یافته بود، روابط عمومی را آیینه و رئیس سازمان دانست و به آسیب شناسی روابط عمومی اشاره کرد و افزود: یکی از عوامل موثر در این امر، نگرش برخی است. عزیزان.» کسانی که در روابط عمومی کار می کنند که متأسفانه به کار خود اعتقادی ندارند و این یک آسیب جدی است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه باید به کار خود ایمان داشته باشیم و قدر کار خود را بدانیم، گفت: بحث روابط عمومی، مسائل اجتماعی، ارتباطات و اعتمادسازی در بین مردم، مخاطبان و رسانه با سازمان ها؛ بنابراین ما باید نگاه خود را به روابط عمومی تغییر دهیم.

وی دیدگاه روابط عمومی را به دو شاخه تقسیم کرد و گفت: ما یک نگاه سنتی و یک نگاه تکاملی داریم که مبتنی بر نیازها و تجربیات امروز است و این نگاه اصولی در آموزه های دینی دارد که اگر نباشد باور نمی شود. ” مشاهده شده. “.

هيئت‌الاسلام والمسلمين رباني سپس با اشاره به حديث شريف «الصبر الايمان، صليب بدن» به بيان اصول روابط عمومي بر اساس آموزه‌هاي ديني پرداخت و گفت: موجب بحران مي‌شود. صداقت، صداقت در گفتار و رفتار در جهت جلب اعتماد عمومی و در نهایت ارتباط فعال و موثر با مردم، رسانه ها و بدنه سازمان از اصول دینی روابط عمومی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  زنجان رو به سردی می رود - ایرنا

وی با استناد به آیه «و کلام رب العالمین» به بیان لزوم به روز رسانی اطلاعات پرداخت و گفت: بدانید اطلاعات ما ناقص است پس باید مرتباً دانش خود را به روز کنیم و تجربیات سایر روابط عمومی ها را ببینیم. “

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برگزاری چنین جلسات اطلاع رسانی را هر سال یا شش ماه ضروری دانست و افزود: کسانی که فعال هستند و خدمات بهتری دارند باید مورد تشویق و تجلیل قرار گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در پایان خطاب به مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: عزیزان من! با خدا هماهنگ کن، بین خودت و خدا درست کن، صادق باش و بدان که اگر من برترم را نبینم، خدا می بیند.

روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی


دیدگاهتان را بنویسید