هماهنگی قشم و کیش برای پذیرایی از گردشگران جام جهانی



افشار فتح اللهی در دومین کمیته اجرایی جام جهانی فوتبال قطر در سال 2022 در جزیره کشم گفت: همزمان با تشکیل کمیته در جزیره، ستادی در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تشکیل شد. نظارت جهانی مسائل جام حذفی در سطح ملی.

فتح الهی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا برند جزیره کشم را به بهترین نحو به گردشگران ارائه کنیم و در خاطره آنها حک کنیم.

وی با تاکید بر نقش جدی بانوان جزیره در غنیمت شمردن فرصت جام جهانی، ادامه داد: فرهنگ غنی و کهن بانوان کشما فرصت مناسبی است تا اصالت، پویایی و حرفه ای بودن بانوان ایرانی را به جهانیان معرفی کنیم. “

یکی از مقامات ارشد سازمان مناطق آزاد کشم گفت: احداث خیابانی در کشم به نام خیابان جام جهانی که فضای فوتبالی مناسبی را ایجاد می کند که از کشورهای شرکت کننده در جام جهانی قطر گرفته شده است، یکی از موضوعاتی است که در حال پیگیری

بر اساس این گزارش، در دومین کمیته اجرایی جام جهانی فوتبال 2022 قطر، رؤسای و مسئولان این کمیته ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای وظایف محوله و بررسی چالش ها، دستورالعمل هایی را از منطقه آزاد ترمه دریافت کردند. برای پر کردن شکاف های موجود .

ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی، حمل و نقل، هتل و خدمات بهداشتی و درمانی با تاکید بر آموزش نیروهای بومی برای برقراری ارتباط موثر با گردشگران بین المللی از جمله موضوعات مطرح شده در این کمیته بود.

بیشتر بخوانید  ماهی نمکی یک غذای خوشمزه و خاص که کسی تا حالا درست نکرده! | طرز تهیه ماهی نمکی +ویدئو

ایجاد خطوط هوایی و دریایی بین کشما و کیشا نیز به منظور همپوشانی در استقبال گردشگران مطرح شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم

دیدگاهتان را بنویسید