مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هلاکت سرکرده داعش در استان صلاح الدین عراق

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ستاد مبارزه با تروریسم کشور امروز (شنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ابومریم الکهطانی که در نزد داعش به عنوان مدیرکل استان صلاح الدین شناخته می شد به همراه پنج داعشی. مبارزان- الف. – و تروریست ها در رشته کوه حمرین به هلاکت رسیدند.

بر اساس این گزارش، در پی حمله جنگنده های عراقی به مخفیگاه تروریست ها در رشته کوه حمرین، القحطانی و همراهانش به هلاکت رسیدند.

ستاد مبارزه با تروریسم در عراق اعلام کرد که این عملیات تحت هدایت فرماندهی کل نیروهای مسلح و با مشارکت اداره اطلاعات و تحقیقات فدرال در وزارت کشور و نیروی هوایی عراق انجام شد.

این ستاد افزود که «الکهطانی» با ایجاد ایست بازرسی های جعلی در نزدیکی منطقه اطراف کوه حمرین، کشتار و آدم ربایی شهروندان و نیروهای امنیتی را دنبال کرد.

گروه رسانه ای دستگاه امنیتی عراق صبح امروز اعلام کرد که جنگنده های نیروی هوایی این کشور مخفیگاه های داعش را در کوه های حمرین در استان صلاح الدین هدف قرار دادند.

این بیانیه می افزاید: سامانه اطلاعاتی عراق توانست اطلاعات دقیقی از حضور سرکردگان مهم داعش در این محل به دست آورد و با ارائه این اطلاعات به مقامات مربوطه و با هماهنگی و همکاری نیروی هوایی، محل این سرکردگان را به دست آورد. . کشف شد. هدف قرار گرفته است. . توسط جنگنده های نیروی هوایی عراق

سازمان اطلاعات عراق افزود: بر اساس اطلاعات و رصد دقیق، خوابگاه این تروریست ها در حوالی رشته کوه حمرین منهدم و منجر به هلاکت ۶ داعشی شد که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید  موج رادیو اربعین ۱۴۰۱ | رادیو اربعین فرکانس

اعلامیه هلاکت سرکرده داعش در استان صلاح الدین عراق اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

<п>اعلامیه هلاکت سرکرده داعش در استان صلاح الدین عراق اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *