هفته 29 لیگ برتر ، جام جمعه برگزار شد!


تراکتورسازی پرسپولیس

MeetNews – خدمات ورزشی: یک هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال ایران ، امشب ، در هفته بیست و نهم لیگ برتر هشت مسابقه به طور همزمان برگزار می شود ، بنابراین تیم های مدعی قهرمانی و البته تیم هایی که مایل به سقوط نیستند ، همه کارها را برای رسیدن به هدفشان انجام دهند. برای کار.

8 بازی حساس

امشب ، تقریباً همه مسابقات لیگ برتر بسیار حساس و مهم هستند. پرسپولیس در تهران میزبان تراکتور است که شرایط بهتری را با فیروز کریمی پیدا کرده است و هم مربی و هم بازیکنان تیم تبریزی با انگیزه کامل در زمین بازی حاضر شدند.

استقلال تهران در قائمشهر میهمان نساجی است و اگرچه شانسی برای قهرمانی در لیگ وجود ندارد ، اما باید برای قهرمانی در جام حذفی آماده باشد. منسوجات ، البته ، با سکوت الهام بخش لذت می برند.

استقلال از پارچه

در تبریز ، این خودروساز میزبان پیکان است که برای زنده ماندن به تمام امتیازات این مسابقه احتیاج دارد و ماشین دیگر اشتهای حمله ندارد. سایپا و آلومینیوم هم در تهران بازی می کنند و مشخص است که هر دو برای برد به میدان می روند.

فولاد و نفت آبادان دربی جنوب را نیز مقابل اهواز برگزار می کنند و طبیعتاً انگیزه کافی برای پیروزی دارند. نفت مسجد سلیمان نیز میزبان گل گهر است و تقابل محمود فکری و امیر قلعه نویی نقطه عطف این بازی است.

اما در اصفهان دربی این شهر بسیار مهم است ، زیرا سپاهان تلاش می کند تا هر سه امتیاز را بدست آورد و از پرسپولیس پیشی بگیرد و ذوب آهن برای جلوگیری از سقوط به لیگ اول باید تمام امتیازات را کسب کند.

بیشتر بخوانید  این کار را در حمام به هیچ وجه انجام ندهید!

تیم برای حمله در نیمه اول

اگرچه بازی پرسپولیس و تراکتور در تهران در نیمه اول بدون گل به پایان رسید و در اهواز و تهران نیز همین نتیجه ثبت شد ، اما او در 45 دقیقه اول 5 بازی دیگر به ثمر رساند و جدول لیگ بارها تغییر کرد. در رفسنجانی تیم مس موفق شد با یک گل مجید نصیری از پدیده پیشی بگیرد.

مهندسی مکانیک و بازی پیکان در تبریز در حال حاضر تیم میهمان دو گل به ثمر رسانده است تا یک حاشیه امن برای خود ایجاد کند. محمد امین درویشی و آرمان گاسمی برای پیکان گلزنی کردند.

نیمه اول استقلال و نساج با تساوی 1-1 به پایان رسید. کریم اسلامی گل اول نساجی را به ثمر رساند و وریا گافوری گل تساوی آبی ها را در دقیقه 48 به ثمر رساند. در مسجد سلیمان سعید صادقی گل گلکار را به ثمر رساند تا نفت و فکر عقب بماند.

اما سپاهان با گل زیبای نورافکن در حال حاضر از سبزه های اصفهان پیشی گرفته و سپاهان البته به طور موقت به بالای جدول می رسد. دو بازی آلومینیوم – سایپا و فولاد – نفت آبادان نیز در نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم ، با وجود همه چیز

در نیمه دوم مسابقات این هفته ، تقریباً در هر مورد سوت های داور به صدا در می آمد. در ورزشگاه آزادی مهدی عبدی در همان لحظات اول یک بار توپ را به نردبان تراکتور زد تا نشان دهد پرسپولیس از هر لحاظ می خواهد پیروز شود.

بیشتر بخوانید  آیا یارانه خرداد قابل برداشت است؟

گل … گل … جیل. اما پیکان گل اول را در دروازه تیم مهندسی به ثمر رساند که سه گل به ثمر رساند. اندکی پس از آزادی ، تراکتور موفق شد درهای پرسپولیس را به تعجب پیمان بابی باز کند. چند ثانیه بعد استقلال در گائمشهر با پای وریا گافوری به گل رسید تا نساج را پشت سر بگذارد.

پیکان وقتی تیم پرسپولیس بار دیگر دروازه تراکتور را تهدید کرد ، در دقیقه 53 گل چهارم را در تبریز به ثمر رساند … در این لحظه سپاهان 62 امتیاز ، پرسپولیس 61 امتیاز و استقلال 56 امتیاز دارند.

در دقیقه 61 پرسپولیس دوباره دروازه تراکتورسازی را تهدید کرد اما گل گهر گل دوم خود را در ماجد سلیمان به ثمر رساند.

یدک کشیدن تخت جمشید: در نهایت فشار پرسپولیس به تراکتور منجر به پاس ترابی شد که عبدی با گل تساوی قرمزها به گل رسید. حالا پرسپولیس با امتیاز 62 و به دلیل اختلاف بهتر نسبت به سپاهان جدول را برگرداند.

گل دوم پرسپولیس: در دقیقه 66 بازی احمد نورالهی با یک ضربه محکم و البته پس از برخورد با خط دفاعی حریف گل دوم خود را به ثمر رساند در حالی که در اصفهان یک ضربات پنالتی را از دست داد ذوب آهن تا سپاهان از کسب عنوان قهرمانی ناامید نشود. اگر پنالتی گرفته می شد ، پرسپولیس در این هفته به عنوان قهرمانی می رسید. البته هنوز بیش از بیست دقیقه به پایان مسابقات باقی مانده است.

هفته 29 لیگ برتر ، جام جمعه برگزار شد!

گل سوم استقلال: در قائمشهر متین کریم زاده موفق شد با یک شوت عالی گل سوم استقلال را به ثمر برساند و نساجی را کاملا بشکند. مس رفسنجان با دو گل از مشهد پدیده و سایپا با یک گل از آلومینیوم اراک جلوتر هستند ، بنابراین همه بازی ها گل دارند. فولاد یک هدف از نفت آبادان دارد.

بیشتر بخوانید  زورگیر اتوبان نیایش باید در همان‌محل اعدام شود

گل سوم پرسپولیس: مهدی عبدی در دقیقه 93 مسابقه گل سوم را به ثمر رساند ، در حالی که تراکتور زمین را کنترل کرد و کار را تمام کرد.

گل دوم سپاهان: در اصفهان ، سپاهان موفق شد گل دوم را مقابل ذوب آهن به ثمر برساند و امیدهای حریف همشهری را به صفر برساند.

هفته بیست و نهم لیگ برتر ، با 24 گل رد و بدل شده ، به طور متوسط ​​3 گل در هر بازی ، یکی از هیجان انگیزترین هفته های لیگ امسال را رقم می زند. با این وجود هفته گذشته جنگ قهرمانی به پایان رسید و استقلال میزبان سپاهان در تهران و پیکان میزبان پرسپولیس بود.

هفته 29 لیگ برتر ، جام جمعه برگزار شد!

دیدگاهتان را بنویسید