هفته سی و سوم لیگ دسته اول برگزاری دو فینال در شیراز و کرمان


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس فارس ، مسابقات هفته قبل از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال فوتبال روز دوشنبه برگزار می شود. از 5 رقیب و تیم پیشرو در جدول ، 4 تیم با یکدیگر رقابت می کنند. تیم پیشرو فجر شهید سپاشی در خانه تیم میزبان شاهین از شهرداری بوشر این دسته چهارم است.

برنده این مسابقه به احتمال زیاد به لیگ برتر صعود می کند. فجر شهید سپاشی در صورت کسب 57 امتیاز پیشرو خواهد بود و در صورت حفظ تفاضل گل بهتر در صدر جدول خواهد ماند. اگر شاهین شهرداری بوشهر در این بازی پیروز شود ، بوشهر 56 امتیاز کسب می کند و احتمالاً به بالای جدول می رسد. تساوی هر دو تیم می تواند منجر به باخت و حتی خداحافظی احتمالی صعود شود. بنابراین هر دو تیم برای پیروزی بازی می کنند. در حال حاضر ، فجر سپاشی فقط به لطف تفاضل گل مثبت یک گل پیش است.

دومین فینال لیگ یک هفته در کرمان برگزار می شود که تیم رده پنجم مس کرمان با 52 امتیاز میزبان تیم 54 رده بندی دوم خواهد بود. جدول اول لیگ ه. اگر هواداران در این بازی پیروز شوند ، او دوباره شانس رهبر شدن را خواهد داشت ، اما اگر مس کرمان در مسابقه با فرهاد کاظمی پیروز شود ، در هفته مانده به پایان مسابقه ، مس دوباره به بازی مدعیان رسیده است . تیم یعنی شکست.

از بین بهترین تیم های جدول رده سوم جدول بادران ، آنها با 54 امتیاز به مصاف رایکا می روند. مقابله امید ذهنی سرمربی بادران نیز با پیروزی رایکا ، سرمربی مستقل رایکا دیدنی خواهد بود و بعید است که رایکا به این راحتی تسلیم بادران شود. با این حال ، بدران رویای بازگشت به بالای جدول را دارد. استقلال خوزستان با شانس کمی برای صعود در مکان ششم قرار دارد و این هفته به مصاف نود ارومیه ، تیم سقوط کرده می رود لیگ دسته دوم قطعا رفتن.

بیشتر بخوانید  آیا نفت باید استادان نجوم شود یا دانشگاه؟

دو نبرد خیبر خرم آباد با خوشه طلایی ساوه و ملوان با پارس جنوبی جم تأثیر زیادی در شاکیان نخواهد داشت و بیشتر بازی های معتبری هستند. تیم ها در این دو مسابقه برای دفاع از اعتبار فوتبال خود به میدان می روند.

در انتهای جدول ، هر دو تیم نود ارومیه و گل ریحان به دسته دوم سقوط کرده اند. در حال حاضر 4 تیم چوکا ، شهرداری آستارا ، قشقایی از شیراز و استقلال ملاثانی در خطر سقوط و پر کردن لیست بازنده های این رقابت ها هستند. چوکا تالش در یک نبرد 6 امتیازی با کاسکای شیراز است و تیم شهر آستارا به مصاف تیم ریخته شده گل ریحان می رود.

برنامه مسابقات از هفته سی و سوم به شرح زیر است:

* هفته سی و سوم: دوشنبه ، 12 ژوئیه 1400.
شهرداری آستارا – گل ریحان البرز – ساعت 19:30 – ورزشگاه تختی انزلی
مس کرمان – هوادار تهران – ساعت 19:30 – ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
نود ارومیه – استقلال خوزستان – ساعت 19:30 – ورزشگاه شهید باکری ارومیه
خوشه طلایی ساوه – خیبر هورام آباد – 19:30 – ذخیره ورزشگاه شهید چمران
استقلال ملا ثانی – آرمان گوهر سیرجان – 19:30 – ورزشگاه تختی اهواز
بادران تهران – رایکا بابل – ساعت 19:30 – ورزشگاه کارگران تهران
چوکا تالش – قشقایی شیراز – ساعت 19:30 – ورزشگاه سردار جنگل رشت
مربا از پارس جنوبی – ملوان بندرانزلی – 19:30 – ورزشگاه تختی جم
فجر شهید سپاسی شیراز – شاهین شهرداری بوشهر – ساعت 19:30 – ورزشگاه پارس شیراز

بیشتر بخوانید  سردار آزمون، قربانی خشم سیوانه از بازیکنان لورکوزن!/عکس

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید