هفته خبرنگاران فارس با پاسداشت شهدای مدافع سلامت آغاز می شود



پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ اسلامی و استان فارس روز یکشنبه در مقاله خود به نقل از صابر سهرابی افزود: در اولین روز هفته ، روزنامه نگار به همراه تعدادی از مدیران رسانه ها ، روزنامه نگاران و عکاسان خبری از شهدای مدافع سلامت تجلیل می کنیم و صبح سه شنبه 12 مرداد به مقبره مطهر شهید سعید شفاعت که از اعضای کادر درمانی بیمارستان نمازی بود و شهیدش می رویم. پیکر مقدس در گلزار شهدا ، اورشلیم 3 ، خط 8 گذاشته شد. ما هزینه عطر و گل را پرداخت خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ اسلامی و استان فارس گفت: در این روزها ، در حین بازدید از مطبوعات و خبرگزاری ها ، از پیشکسوتان روزنامه نگاری ، عکاسان و روزنامه نگاران تجلیل می کنیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی از هرگونه تجمع بیش از حد جلوگیری کنند. «همچنین برنامه هایی مانند نمایشگاه عکس ، تبلیغات شهری و معرفی و فرهنگ رسانه ها و اهالی رسانه را در صدا و سیمای فارس برنامه ریزی کرده ایم.

سهرابی اعلام کرد: با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی ، در هفته خبرنگار برنامه و ملاقات حضوری نخواهیم داشت و امیدواریم از سالگرد شهادت خبرنگار محمود صارمی خبرنگار ایرنا محافظت کنیم. و بسیج رسانه با همکاری انجمن صنفی روزنامه نگاران.

وی گفت: 8 مرداد ، روز شهادت شهید صارمی ، روز خبرنگار اعلام شده است و این تعیین نشان می دهد که روزنامه نگاران برای انجام مأموریت سخت خود ، تمام ریسک های احتمالی را برای پوشش اخبار انجام می دهند.

بیشتر بخوانید  الناز شاکردوست مانند الهام چرخنده شد

سهرابی ادامه داد: روز خبرنگار بهانه ای است برای توجه بیشتر به فعالان خبری و اطلاع رسانی این روز و توجه ویژه به تلاش شبانه روزی آنها و همه مطالبات ، مشکلات صنفی و مشکلات کار این گروه تحت نظارت است. و همه برنامه های رسمی به طور گسترده ای برای کاهش این مشکلات برنامه ریزی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید