هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرسپولیس – آلومینیوم ؛ نبرد یحیی با منصوریان / سایپا-استقلال ؛ فراز به فرهاد رسید


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس فارس ، مسابقات از هفته بیست و هفتم لیگ برتر با 5 دیدار از روز شنبه آغاز می شود. در این روز بهترین تیم ها و مدعیان به مصاف حریفان خود می روند.

بیایید به این بازی ها نگاه کنیم.

سایپا – استقلال ؛ فرهاد صعود کرد

تقابل شاکی استقلال و سایپا قیرانشین قطعاً جالب خواهد بود. هر دو تیم برای پیروزی بازی می کنند. آبی پوشان تهرانی برای کسب سهمیه آسیا در لیگ برتر باید در این مسابقه برنده شوند ، اما ارزش سه امتیاز این بازی برای سایپا حیاتی است. اگر آنها در این مسابقه پیروز نشوند ، یک قدم تا سقوط فاصله دارند. دو تیم مربی روی نیمکت هستند که تا همین اواخر در یک تیم بودند. فراز کمالوند سرمربی فعلی تیم سایپا در استقلال ، مدیر فنی و دستیار است فرهاد مجیدی اما حالا او جلوی بلوز او ایستاده است حالت خوبه مجیدی همچنین با شرایط فنی و افکار فوتبالی آشنا است.

استقلال در مقایسه با سایپا و بازیکنان با کیفیتی که حتی شانس قهرمانی در جام حذفی را دارند ، وضعیت بسیار بهتری دارد. در لیگ برتر ، آبی ها با 16 گل خورده دومین خط دفاعی قدرتمند لیگ برتر و سومین خط حمله خطرناک را دارند اما سایپا با 17 گل زده در کنار نفت ماجد سلیمان ضعیف ترین خط حمله لیگ را دارد. روی کاغذ شانس موفقیت سایپا در مقابل استقلال بسیار کمتر است. سایپا در مسابقه اول با نتیجه 1 بر 0 پیروز شد ، اما اکنون هر دو تیم مربیان مختلفی دارند و هیچ ابراهیم صادقی او در سایپا حضور دارد و حضور ندارد محمود فکری بخاطر آن

تراکتور – گل گهر؛ فیروز و امیر برای کسب مقام چهارم می جنگند

بیشتر بخوانید  پیگرد ادعایی از دانشگاه علوم پزشکی قم

این نبرد برای کسب مقام چهارم لیگ برتر است. گل گهر هفته گذشته در خانه بود ورق آلومینیوم او با شکست ، اکنون با 38 امتیاز پشت استقلال ایستاده و در مرحله چهارم لیگ قرار دارد. با این وجود تراکتور در استقلال به استقلال باخت فیروز کریمی با یک برد و باخت ، در برابر تیم کالای نو ادامه دهید. مصدومیت و غیبت برخی از بازیکنان معروف مهمترین مشکلات تراکتور و فیروز کریمی است. تیم غایب تراکتورسازی بسیار قویتر و بهتر از تیم حاضر در میدان است. با این حال ، گل گهر هر تعداد بازیکن بخواهید دارد. امیر گالخنوئی ، سرمربی سابق تراکتور نیز با فوتبال تبریز آشنا است و می داند که کار دشواری مقابل تیم جوان و جانشین تراکتورسازی پیش رو خواهد بود. گلگوتا فقط در است. علیرضا حقی او نتوانسته به اندازه ای که باید در گل گهر بازی کند و اشتباهات مهلک او به ضرر تیمش است.

بازی دو تیم توسط تراکتور 2 به نفع خود برنده شد.

سپاهان – صنعت نفت آبادان؛ رویای بازگشت به اوج

هفته گذشته تیم زرد اصفهانی دو امتیاز مقابل پیکان از دست داد اما پیکان از داور این مسابقه شکایت کرد و ادعا کرد که گل سپاهان در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. با این وجود سپاهان با 53 امتیاز و دو امتیاز کمتر از پرسپولیس در رده دوم جدول لیگ قرار دارد. سپاهان در این هفته آرزو دارد که به اوج خود برگردد و اگر موفق شود سه امتیاز نفت کسب کند ، در مسیر خود باقی خواهد ماند. محرم نوید کیا او را بسیار دوست دارد ، علیرضا منصوریان پرسپولیس را با آلومینیوم اراک متوقف کنید یا این تیم را در ورزشگاه آزادی شکست دهید تا هیجانات لیگ برتر را تا هفته های آخر حفظ کنید. 33 امتیاز نفت آبادان خیلی نگران سقوط و بازیکنانش نیست بازیکنان سپاهان آنها انگیزه ای ندارند اما این بدان معنا نیست که تیم در حال حاضر بازنده است.

بیشتر بخوانید  عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه در حراج فردا

دیدار دو تیم با برتری 2 بر 1 سپاهان به پایان رسید.

تخت جمشید – آلومینیوم اراک ؛ با شاخه استقلال بازی کنید

در حال حاضر ، قهرمانی لیگ برتر بیستم در اختیار پرسپولیس است و این تیم در صورت پیروزی در هر 4 مسابقه باقی مانده می تواند پنجمین قهرمانی خود را از آن خود کند. و به اصطلاح فوتبال دوستان گالات (پنج بار قهرمانی). البته سرخ پوشان تهرانی کار آسانی پیش رو نخواهند داشت. این هفته آلومینیوم اراک می تواند که شاخه ای از استقلال می دانست او مخالف شاگردان گل محمدی است. علیرضا منصوریان اولین کسی است که برای تیمش کار می کند و می خواهد مقام چهارم لیگ را از تیم قلعه نویی بدست آورد. منصوریان هفته گذشته پس از باخت به گوهر گفت تیمش باخت! از طرف دیگر ، سرمربی سابق استقلال انگیزه زیادی برای نشان دادن خود به هواداران استقلال دارد و می خواهد به آنها نشان دهد که هنوز می داند چگونه پرسپولیس را مدیریت کند.

البته پرسپولیس مقتدرانه پیشرفت کرد اما آخرین شکست پرسپولیس در اراک در هفته دوازدهم لیگ برتر به پرسپولیس وارد شد و باید دید آیا سرخپوشان باز هم مقابل این تیم اراک امتیاز از دست می دهند یا جبران باخت در بازی دور اول.

فولاد خوزستان – مهندسی مکانیک تبریز؛ یک پیروزی آسان برای دانشجویان از نکو؟

فولاد هفته گذشته یک گل خانگی برای پرسپولیس به ثمر رساند ، اما بلافاصله به حضور کنعانیان در ترکیب تیم اعتراض کرد. مسئولان فولاد معتقد بودند بازیکن رد صلاحیت شده است ، اعتراضی که خلاف واقع بود. با این حال ، فولاد دیگر بهانه ای برای پیروزی در این هفته ندارد. گرمای هوا ، ارتفاع چمن در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز و … آنها به هیچ وجه مورد استفاده قرار نمی گیرند و دانش آموزان نکونام باید سه امتیاز از سازنده ماشین دریافت کنند تا بتوانند از جایگاه هفتم جدول لیگ صعود کنند.

بیشتر بخوانید  رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط/ کاهش نسبی دمای هوا در کشور

این خودروساز که در آستانه پاییز رسمی قرار دارد ، هفته گذشته بسیار خوب ظاهر شد و تیم مس رفسنجان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد تا دانش آموزان بتوانند علیرضا اکبرپور دوباره غافلگیر شوید و امتیازات فولادی را در اهواز بگیرید. دیدار دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

برنامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر:

شنبه 10 جولای
* سایپا تهران – استقلال – 19:50 – ورزشگاه قوامین تهران
* تراکتور تبریز – گل گهر سیرجان – 20:15 – ورزشگاه یادگار امام تبریز
* فولاد مبارکه سپاهان – صنعت نفت آبادان – 20:45 – ورزشگاه نقش جهان اصفهان
* پرسپولیس – آلومینیوم اراک – 20:55 – ورزشگاه آزاد تهران
* فولاد خوزستان – مهندسی مکانیک تبریز – ساعت 21:30 – ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

شاه شینبه ، تیر
* رفسنجان مد – پیکان تهران – 20:30 – ورزشگاه شهدای رفسنجان مدنی
* نفت مسجد سلیمان – ذوب آهن اصفهان – ساعت 21:00 – ورزشگاه شهید بهنام محمدی
* نساجی مازندران – خودرو مشهد – ساعت 21:00 – ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید