هفته بیست و هفتم لیگ برتر فولاد و منسوجات به دنبال فرار از منطقه خطر هستند


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس فارس ، سه دیدار آخر هفته 27 در مسجدسلیمان ، قائمشهر و رفسنجان برگزار می شود. نتایج این مسابقات برای تیم های پایین تر بسیار مهم است.

بیایید به این مسابقات نگاه کنیم.

رفسنجان – پیکان ؛ منتظر یک جلسه جذاب

مس در 6 هفته پایانی لیگ برتر 31 امتیاز و با 5 شکست در یازدهمین رده جدول لیگ برتر کسب کرده است. با این حال ، پیکان 6 هفته نباخته است و تا هفته گذشته حتی در جدول لیگ فرصت کسب سهمیه آسیا را داشت. مس فقط روی کاغذ در منطقه خطر قرار دارد و احتمالاً افتادن آن بعید است. شاگردان محمد ربیع در صورت پیروزی در این بازی خانگی می توانند یک پله از جدول لیگ صعود کنند ، اما در صورت پیروزی پیکان در این مسابقه ، وی همچنین این شانس را دارد که سه پله صعود کند و به مکان ششم جدول برسد.

این بازی با دو تیم پرگل به پایان رسید و مس 3-2 پیروز شد. مسابقه برگشت که بدون حساسیت به میز انجام می شود ، می تواند زیبا ، جذاب و پر گل باشد.

نفت مسجد سلیمان – ذوب آهن؛ یک مورد استثنایی

نتیجه این بازی به ویژه برای تیم های پایین تر مهم است. نفت با دو شکست پیاپی 28 امتیاز کسب کرده و در رده دوازدهم قرار دارد اما ذوب آهن که 4 هفته متوالی رنگ پیروزی را ندیده است ، به این پیروزی حیاتی نیاز دارد. مویتبا حسینی که در نیم فصل سرمربی نفت مسجد سلیمان بود ، اکنون بدون دلیل به ترک این تیم محکوم شده است! حسینی در اولین مسابقه سرمربی نفت بود و اکنون نیز سرمربی ذوب آهن است این یکی از موارد استثنایی فوتبال در کشورمان است. رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن بود. حالا فکر سرمربی سابق استقلال باید برای بقای تیم سابق محتبه حسینی کارساز باشد!

بیشتر بخوانید  صادرات نفت دیگر محدود به پاشنه پا هارگ نیست

نساجی مازندران – پدیده خراسان؛ پایان استرس سقوط یا پیروزی چهارم مشهد؟

منسوجات همچنین در خطر سقوط به لیگ اول قرار داشتند ، اما تنها پس از حضور در لیگ الهام آرام او موفق به سازماندهی شد و اکنون با 26 امتیاز در جایگاه سیزدهم است. موهای قرمز خسته شهری هنوز در منطقه خطر هستند و این هفته باید با این پدیده روبرو شوند. تیمی که سه برد پی در پی کسب کرده و اکنون به مقام هفتم جدول رسیده است. شاگردان مهدی رحمتی در صورت پیروزی در این مسابقه ، این فرصت را دارند تا با 40 امتیاز به مقام چهارم جدول برسند. رتبه ، که یک پدیده ایده آل برای تیم است. در اولین مسابقه ، هر دو تیم 1-0 پیروز شدند. اگر پدیده در این بازی پیروز شود ، مسابقه در انتهای جدول و منطقه سقوط حساس تر و هیجان انگیزتر خواهد شد.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

شاه شینبه ، تیر
* رفسنجان پزشکی – پیکان تهران؛ 20:30 – ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

* نفت مسجدسلیمان – فولاد اصفهان؛ ساعت 21:00 – ورزشگاه شهید بهنام محمدی

* نساجی مازندران – مشهد اتومبیلرانی؛ ساعت 21:00 – ورزشگاه شهید وطنی در گائم شهر

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید