هفتمین گردهمایی مدیران روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد کشور برگزار شد



هفتمین گردهمایی مدیران روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد کشور در روز سه شنبه 3 آبان 1401 به همت انجمن فولادسازان ایران و مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ فولاد و معدن از تمامی سطوح زنجیره آهن و فولاد برگزار شد. در آن حضور یافت.

نقش ترویجی روابط عمومی در سطح ملی

در ابتدای گردهمایی تخصصی مدیران روابط عمومی صنعت معدن و فولاد کشور، سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن فولاد ایران به بررسی تاریخچه تاسیس و ضرورت فعال سازی کمیته روابط عمومی در کارخانه فولاد پرداخت. . اتحادیه. وی به اهمیت نقش روابط عمومی در سطح ملی و نقش ترویجی آنها در صنعت فولاد و معدن به عنوان یک صنعت محرک اقتصادی اشاره کرد و گفت: فولاد دیگر دولتی نیست، بلکه صنعت ملی است و رویکرد مشارکت طلبی است. در آن نباید یک فرآیند ضد توسعه باشد

وی افزود: به عنوان مثال اخیرا 40 میلیون تن پروژه فولادی در چارچوب آزادسازی پروانه کسب مجوز صادر شد و این نحوه صدور پروانه، ضد توسعه و زیان آور است و اگر فقط شاخص مکان یابی این 40 میلیون تن نادیده گرفته شود. این پروژه ها نیز نادیده گرفته می شوند، اگر در فلات مرکزی کشور مرز آبی را ایجاد کنیم، دوباره وارد مسیر اشتباه می شویم. وی تصریح کرد: باید با سیاست گذاری و اطلاع رسانی دقیق جلوی این تصمیمات غلط گرفته شود.

محورهای بحث مدیر روابط عمومی در جلسه هفتم:

در ادامه این نشست مدیران روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد کشور به بررسی مسائل و دغدغه های این حوزه پرداختند:

بیشتر بخوانید  ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه آغاز شد + قیمت

دکتر استادیان مدیر روابط عمومی فولاد آلیاژی ایران با اشاره به لزوم پرداختن به اولویت های روابط عمومی به صورت علمی و تبیین ضرورت تدوین نقشه راه علمی روابط عمومی در صنعت فولاد با رویکرد نتیجه گرا و همگانی رهبری عقیده .

مهندس براتی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به تهدیدات اخیر صنعت فولاد کشور از جمله حملات سایبری، تحریم ها و گزارش های غیرکارشناسی، اطلاع رسانی تخصصی در خصوص نقش صنعت فولاد و معدن را ضروری دانست. . در پیشرفت صنعتی کشور و در این راستا خواستار هم افزایی برای مدیریت موج صنعت ستیزی و پیامدهای آن بر عرصه های اجتماعی مانند اشتغال شد.

مهندس جامعی مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان نیز به چالش ها و اهداف مشترک در صنعت فولاد و نقش روابط عمومی برای هم افزایی برای تحقق استراتژی اشاره کرد. وی همچنین بر رصد موضوعات روز و برگزاری منظم اینگونه جلسات برای انسجام بیشتر روابط با مردم زنجیره آهن و فولاد تاکید کرد.

مهندس طالبی مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از مطالبات انجمن فولاد در حوزه مدیریت فولاد قدردانی کرد و نمونه ای از پاسخ دقیق این اتحادیه به مسائل زنجیره آهن و فولاد را بیان کرد. به عنوان صادرات و تسهیل فضای کسب و کار و همچنین دستور کار تخصصی، تداوم جلسات این کمیته را ضروری دانست.

در ادامه مهندس پاک نیا مدیر روابط عمومی اوپال پارسیان سنگان و مهندس یداللهی مشاور رسانه ای مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان برای ارتقای برند روابط بین صنفی را در حوزه روابط عمومی تقویت کردند. صنعت فولاد کشور و تجربه موثر این شرکت در زمینه گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی و استفاده از ظرفیت های اطلاع رسانی در سطح ملی و منطقه ای.

بیشتر بخوانید  در بیشتر جرایمی که زنان مرتکب می شوند، همسرشان نقش دارد

همچنین دکتر فیلسوفیان مدیر روابط عمومی میدکو، مهندس ولی زاده مدیر روابط عمومی توسعه معادن و فلزات تجلی، مهندس بکرات مدیر روابط عمومی فولاد خراسان، مهندس صدری زاده مدیر روابط عمومی شرکت فولاد جهان آرا و مهندس مرتضوی مدیر روابط عمومی شرکت تدارکات و تولید ماندری نیز پیشنهاداتی را برای همسویی روابط عمومی در تبیین راهبردهای صنعت فولاد و ارتقای ارتباطات و کارایی روابط عمومی در کشور ارائه کردند.

مهندس مهدوی مدیر ارتباطات هلدینگ کاوه پارس نیز بر انسجام روابط عمومی و توصیه های خوب برای تاثیرگذاری در سیاست ها تاکید کرد.

مهندس شریعتی مدیر توسعه ارتباطات هفت الماس نیز به رسالت روابط عمومی در حوزه افکار عمومی و چالش های مدیریتی پیش روی شرکت های فولادی در حوزه های مختلف پرداخت.

مهندس پیری مدیر روابط عمومی فولاد ظفر بناب خاطرنشان کرد: صنعت فولاد از صنعتی عملیاتی به صنعتی علمی و دانشی در حال حرکت است و روابط عمومی نیز باید همین رویه را طی کند. وی همچنین به تشریح برخی از تجربیات موفق این شرکت در ایجاد امید در بین کارکنان و افزایش بهره وری نیروی انسانی پرداخت.

مهندس کرمی مدیر روابط عمومی فولاد تراز سرعت انتشار و اهمیت به اشتراک گذاری مطالب مهم در این صنعت را یادآور شد و رسالت روابط عمومی در این حوزه را تشریح کرد.

مهندس احمدی، مدیر روابط عمومی صبا فولاد خلیج فارس نیز به بررسی آینده پژوهی صنعت فولاد پرداخت و مهندس محمدی، مدیر روابط عمومی گروه ملی فولاد ایران با اعلام این خبر خوب از گروه ملی، چگونگی چگونگی آن را تشریح کرد. برای محافظت و حمایت از صنعت در مواقع سخت.

بیشتر بخوانید  زمان پیش فروش بلیت قطار‌های اسفند اعلام شد

مهندس امیرحسین معماریان مدیر روابط عمومی فولاد غرب آسیا در خصوص فعالیت های هیات عامل کمیته روابط عمومی و سرکار خانم صابرنژاد مدیر روابط عمومی فولاد امیرکبیر کاشان و خانم درخشیده مدیر روابط عمومی ذوب آهن بحث و تبادل نظر کردند. بیستون، برنامه راهبردی کوتاه مدت و میان مدت ارتباط با مردم نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه با انتخاب اعضای کمیته اجرایی کمیته روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد و همچنین تشکیل کارگروه های تخصصی آن و انتخاب اعضای این کارگروه ها پایان یافت.

روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران

دیدگاهتان را بنویسید