هشدار هواشناسی | پیش‌بینی طوفان در تهران



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید و گاهی وزش باد شدید، گرد و خاک، احتمال رگبار و رعد و برق در جنوب و غرب استان و گاهی رگبار باران گاهی همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در شمال و مرکز رگبار و رعد و برق هشدار داد. از بعدازظهر پنجشنبه (14 فروردین) تا صبح روز جمعه (21 فروردین) در ارتفاعات تهران قسمت ها و رگبار باران و رعد و برق.

در این شرایط جوی احتمال شکستن درختان و نهال های فرسوده، احتمال آسیب دیدن سازه های موقت و سست، احتمال آسیب دیدن پوشش گلخانه، خطر سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی، احتمال گرد و غبار و کاهش موقت دید افقی وجود دارد. . و خطر رعد و برق و تگرگ در مناطق حساس دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی شهر تهران به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی، تقویت تاسیسات موقت و پوشش گلخانه ها، پرهیز از گلایدر و هواپیماهای سبک، پرهیز از کوه نوردی و کوهنوردی، پرهیز از کار بر روی سازه های بلند و نزدیک شدن به خودروها، احتیاط در ترافیک را به دلیل کاهش میدان دید توصیه می کند. ساختمان های ناتمام

هشدار زرد به این معنی است که پدیده های جوی رخ خواهد داد که می تواند در سفر و فعالیت های روزانه اختلال ایجاد کند. این اخطار به منظور ارتقای سطح آگاهی مردم صادر شد تا مردم برای مقابله با پدیده های جوی که تا حدودی دشوارتر از حد معمول هستند، آماده باشند. از سوی دیگر مسئولان نیز متوجه این هشدارها هستند تا در صورت لزوم واکنش نشان دهند.

بیشتر بخوانید  سرنوشت تلخ هم‌گروهی‌های ایران در توکیو


دیدگاهتان را بنویسید