هشدار هواشناسی به دلیل احتمال بارش شدید باران در تهران



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پدرام گودجانی با اشاره به پیش بینی هواشناسی بارندگی در تهران گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از اداره کل هواشناسی استان تهران حوالی ساعت 19 روز جمعه دو پدیده مشاهده شد. 00 عصر 16 مرداد ماه استان های زنجان، قزوین و مرکزی به سمت شهر تهران در حرکت هستند که پس از این پدیده پیش بینی می شود حداکثر تا ده میلی متر در شهر تهران و به ویژه در نواحی جنوبی این بارندگی صورت گیرد. شهر در سه ساعت آینده

وی با بیان اینکه احتمال می رود این بارندگی شدید و فراوان باشد، گفت: بارندگی زیاد در مدت زمان کوتاه می تواند منجر به آبگرفتگی معابر، آبگرفتگی معابر و … شود لذا به شهروندان توصیه می کنم حتی الامکان از خودداری کنند. امکان جلوگیری از تردد غیر ضروری در شهر وجود دارد.

گودجانی افزود: همچنین توصیه می شود شهروندان از حضور در ارتفاعات شهر تهران و همچنین در مجاورت مسیل ها و رودخانه ها خودداری کنند.

رئیس مرکز عملیات اورژانس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران همچنین از آماده باش این سازمان تا روز دوشنبه خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تمامی امدادها، خدمات، و غیره دستگاه ها به منظور حل حوادث احتمالی مرتبط با مداخلات جوی در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید  اعلام وقت شب در تونس

دیدگاهتان را بنویسید