هشدار هواشناسی به تهرانی ها



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا در غرب، جنوب غرب و جنوب این استان گفت: با توجه به احتمال طغیان رودخانه ها، مردم همچنان ادامه دهند. از نزدیک شدن به مرز رودخانه ها خودداری کنید.

حمیده حبیبی با بیان اینکه شهرستان های تحت تاثیر سامانه بارشی استان کرمان امروز و فردا بافت، رابر، فاریاب، ارتفاعات مرکزی راین و جیرفت خواهد بود، افزود: با توجه به ماهیت بارندگی های رخ داده در استان در روزهای گذشته همچنان احتمال روان شدن آب از این مناطق وجود دارد در این مناطق آبگرفتگی و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در برخی مناطق بارندگی با وزش باد شدید فعلی همراه است، ادامه داد: روز چهارشنبه به دلیل رطوبت زیاد در برخی ارتفاعات استان کرمان شاهد افزایش ابرهای جوشان و رگبارهای متناوب خواهیم بود.

سامانه بارشی شدید موسمی از ابتدای هفته گذشته وارد استان کرمان شده و اکثر مناطق استان تحت تاثیر این سامانه قرار گرفته و موجب طغیان رودخانه‌ها، مسیل‌ها و جاده‌ها و خسارت‌های زیادی شده است. فعالیت سامانه بارشی موسمی امروز و فردا در این استان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید  آیا در تعطیلات نوروز با پیک کرونا روبرو خواهیم شد؟

دیدگاهتان را بنویسید