هشدار هواشناسی برای پایتخت نشینان



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ادامه فعالیت سامانه بارشی در ساعات عصر و شب در برخی نقاط به ویژه در غرب و جنوب استان، در برخی نقاط وزش باد شدید همراه با افزایش موقت گرد و غبار پیش بینی می شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌آگهی هواشناسی، با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز تا فردا (۲۰ و ۲۱ مرداد) آسمان استان تهران نیمه ابری، نیمه ابری و احتمال رگبار پراکنده خواهد بود. . و در نیمه شمالی نیمه ابری در ارتفاعات نیمه ابری همراه با رگبار و رعد و برق و در مناطق حساس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گذرا با احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

از روز پنجشنبه تا شنبه (23 تا 15 مردادماه) آسمان صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در مناطق کوهستانی استان گاهی با افزایش ابر و رگبار پراکنده همراه است.

در پنج روز آینده وزش باد شدید در برخی نقاط همراه با خیزش گذرا گرد و خاک به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان در ساعات عصر و شب پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته است.

آسمان تهران فردا (21 مرداد) در بعدازظهر صاف، نیمه ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 27 درجه، حداکثر 36 درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (23 مرداد) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود. با حداقل دمای 27 درجه و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید  ترجمه نمایشنامه شکسپیر به چاپ دوازدهم رسیده است - Mer Agency | اخبار ایران و جهان


دیدگاهتان را بنویسید