هشدار هواشناسی؛ وزش باد شدید از فردا در پایتخت



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر فردا با انتقال گرد و خاک از کشور عراق به غرب و شمال غرب، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا داریم و روز سه شنبه این هفته در غرب و شمال غرب و بخش هایی از مرکز کشور پیش بینی می شود.

صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور گفت: اوایل امشب و فردا در برخی مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، سیستان و بلوچستان، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و در سال جاری دارای مناطق تابع شهرستان است که در ارتفاعات جنوبی البرز مرکزی و شرقی نیز پیش بینی می شود.

وی افزود: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش باد شدید، رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد شمال شرق و شرق کشور و جنوب شرق خواهد بود و این شرایط برای روز پنجشنبه در شمال غرب و شمال شرق پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا بعدازظهر و عصر فردا با انتقال گرد و غبار از کشور عراق در غرب و شمال غرب، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را داریم و روز سه شنبه وضعیت غرب و شمال غرب کشور نیز ادامه دارد. شمال غرب و بخش هایی از ایستگاه.

ضیائیان گفت: روز سه شنبه سرعت وزش باد در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و بخش هایی از مرکز و غرب کشور افزایش می یابد و روز چهارشنبه این شرایط در شرق کشور همراه با کاهش هوا حاکم است. کیفیت.”

بیشتر بخوانید  ورود سامانه جدید بارشی به کشور از جمعه 15 بهمن 92. / جزئیات بیشتر

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: فردا در تهران صاف، بعد از ظهر متغیر ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، حداکثر و کمینه دمای هوای پایتخت فردا 35 و 24 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان و اهواز با حداکثر دمای 46 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان خواهد بود. مرکز استان ها

ضیائیان درباره وضعیت بارندگی در سال تولد جاری گفت: میانگین میزان بارندگی در کل کشور از ابتدای سال تولد (مهر 1400) تا 19 خرداد ماه امسال 160.3 میلی متر بوده که میزان بارندگی در این مدت نیز بوده است. 133.4 میلی متر که در سال جاری 20.2 درصد بیشتر از سال گذشته است.

دیدگاهتان را بنویسید