هشدار نماینده: امنیت خوزستان تهدید می شود



عبدالله ایزدپناخ در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در خوزستان با موضوع تأمین آب در استان خوزستان که امروز (16 ژوئیه) در استان خوزستان برگزار شد ، اظهار داشت: طبق این گزارش ها ، در بسیاری از مناطق خوزستان نباید مشکلی داشته باشیم.

وی افزود: همه روسای ادارات دولتی باید گزارش واقعی ارائه دهند تا وضعیت خوزستان را ببینند.

رئیس مجلس نمایندگان خوزستان گفت: آیا دلیل این شرایط در خوزستان واقعاً خشکسالی است یا عوامل دیگر؟

ایزدپناه اظهار داشت: خوزستان یک استان مهم برای کشور است و نبود امنیت در خوزستان به معنای فقدان امنیت در سراسر کشور است. اکنون امنیت خوزستان با خطاهای انسانی و تصمیمات نامناسب تهدید می شود.

وی گفت: “باید پروژه های انتقال آب متوقف شود.” خشکسالی یک طرف قضیه است. انتقال آب بود که باعث سقوط خوزستان تا امروز شد.

رئیس مجلس نمایندگان خوزستان افزود: سدهای کشاورزی در بالادست کرهه نیز باید به سدهای آبی تبدیل شوند. آنها آب را برای کشاورزی در استانهای بالا ذخیره می کردند و در خوزستان مشکلاتی ایجاد می کردند.

ایزدپناه گفت: آنها در مورد ممنوعیت رشد و یا کمبود کمبود آب صحبت می کنند ، اما چه آموزش هایی به کشاورزان داده شده است تا اکنون گرسنه نباشند؟ اکنون کل خوزستان گرسنه است. کدام منطقه از خوزستان مشکلی با آب آشامیدنی ندارد؟ پایین ترین نقطه را می توان در خوزستان یافت که از نظر آب مشکلی ندارد. چگونه باید مشکل این نقاط حل شود؟

وی گفت: خوزستان هزینه بی تدبیری و تصمیمات اشتباه را می پردازد و ما باید جلوی این بی تدبیری را بگیریم زیرا خوزستان تخریب شده است.

بیشتر بخوانید  متقاعد کردن افکار عمومی برای نوبت سوم واکسن ضروری است

2727

دیدگاهتان را بنویسید