هشدار مهم در مورد تور جام جهانی قطر



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه تاکنون با هیچ دفتر خدمات مسافرتی در خصوص فروش بلیت دوحه قطر مذاکره نکرده است، نسبت به فروش سفرهای جعلی برای جهان هشدار داد. جام حذفی در قطر با استفاده از نام شرکت

اخیراً مشاهده شد که دفتر خدمات مسافرتی یابک (ماکان سفر جهان) در حال تبلیغ بسته های ویژه جام جهانی قطر است و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” را به عنوان ایرلاین این تور معرفی کرده است.

شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با رد این سوال می گویند که این شرکت پرواز جام جهانی قطر را به دفتر خدمات مسافرتی «جابکسا» نداده و تبلیغ این تور نادرست است.

وی گفت: در صورتی که آگهی دهندگان فروش تورهای ویژه جام جهانی در قطر را با نام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مشاهده کنند، مراجع قانونی تصمیم خواهند گرفت.

بر اساس این اطلاعیه، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکنون با هیچ یک از دفترهای خدمات مسافرتی برای فروش بلیت مسیر دوحه – قطر مذاکره نکرده است. هوانوردی غیرنظامی باید اقدام کند.

علاقه مندان به شرکت در مسابقات جام جهانی قطر می توانند جهت اطمینان از فروش تورهای ویژه جام جهانی قطر با مرکز فروش تلفنی هما به شماره 46621888 تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید  ‏تصویری باورنکردنی از وضعیت عجیب آلودگی هوای تهران

دیدگاهتان را بنویسید