مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هشدار مهم برای یارانه های جدید / مراقب کلاهبرداری ها باشید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به احتمال کلاهبرداری و سودجویی از بقایای یارانه های تازه پرداخت شده هشدار داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی درباره پرداخت یارانه جدید به حساب برخی از سرپرستان خانوارهای کشور گفت: ممکن است برخی به هر دلیلی این یارانه را دریافت نکرده باشند. این افراد باید بدانند که اسیر افراد سودجو شده اند. و فرصت طلبان.» کسانی که از هر شیئی برای کلاهبرداری و جنایت استفاده می کنند، سقوط نکرده اند.

وی افزود: ممکن است افراد سودجو و فرصت طلب با انتشار آگهی هایی مانند «ثبت نام یارانه بازمانده»، «دریافت یارانه»، «افزایش میزان یارانه» و… قصد سوء استفاده و فریب شهروندان را داشته باشند. آنها تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و همچنین سایت های بدون مجوز منتشر می کنند. سپس کاربران را به سمت «ماهیگیری» و برداشت های غیرمجاز از حساب های بانکی خود هدایت می کنند یا اطلاعات هویتی آنها را دریافت می کنند و از آنها سوء استفاده می کنند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر اینکه شهروندان به هیچ وجه فریب این تبلیغات را نخورند، تصریح کرد: کسانی که جزو بازماندگان دریافت این یارانه هستند و هرکس نسبت به مبلغ آن اعتراض دارد، لازم است خبر داشته باشد. پیگیری رسانه ها و خبرگزاری های رسمی و به هیچ وجه به تبلیغات ناشناس و لوگوی فضای مجازی اعتماد نکنید.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است فریب پیامک های ارسالی با شماره های شخصی را نخورید و از کلیک بر روی لینک های ناشناس و مشکوک که با این گونه موضوعات برای آنها ارسال می شود خودداری کنید.

بیشتر بخوانید  حضور سروش رفیعی در پرسپولیس به یک شرط!

معظمی گودرزی با تاکید بر اینکه پلیس فتا نیز بر این حوزه نظارت و با تخلفات برخورد خواهد کرد، گفت: لازم است شهروندان با پلیس همکاری کنند و در صورت برخورد با چنین مواردی بدون ارسال لینک، موضوع را به پلیس آگاهی ارسال کنند. گزارش پلیس فتا.”

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *