هشدار مقاومت تقابل جدید با محاصره شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی آغاز شد


به گزارش گروه بین الملل فارس ، پس از جنگ 11 روزه اخیر (10 تا 21 مه) بین مقاومت فلسطین در غزه و رژیم صهیونیستی ، تلاش های میانجیگری به ویژه در مصر برای ایجاد ثبات در آتش بس ادامه دارد.

مذاکرات غیرمستقیم میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی با میانجیگری قاهره از چند هفته پیش ادامه دارد. در حوادث اخیر ، اکنون که مصر و طرف فلسطینی منتظر پاسخ رژیم صهیونیستی به مطالبات علیه غزه و تبادل اسیر هستند ، مقاومت فلسطین بر آمادگی خود افزود.

در همین راستا روزنامه “اخباریک منبع در مخالفت گفت: “گروههای فلسطینی پس از آخرین دیدارها و تماسهایشان با میانجیگران در روزهای اخیر ، در صورت ادامه سیاست فعلی رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای درگیری جدید هستند.”

این منبع تأکید کرد: “مقاومت در واقع اقداماتی را برای این آمادگی آغاز کرده است ، زیرا دور بعدی درگیری ها همانطور که دشمن انتظار دارد امکان پذیر است. در قالب به تدریج از (شهرک های صهیونیستی) در نزدیکی غزه شروع نکنید ، اما شهرهای مرکزی (در سرزمین های اشغالی) باید هدف اصلی قرار گیرند.

وی افزود تهدیدهای اخیر رهبران رژیم صهیونیستی برای آغاز حمله نظامی با هدف جلوگیری از مقاومت از طریق رسانه ها است تا درگیری نظامی نداشته باشند و وضعیت فعلی را طولانی نکنند.

رژیم صهیونیستی چند روز است که تهدیدها علیه غزه را افزایش می دهد تا مقاومت را مجبور به پس گرفتن شرایط خود کند ، به ویژه با توجه به ارتباط بین پرونده های بازداشت و آتش بس با تبادل زندانیان.

بیشتر بخوانید  قیمت گوشت قرمز 200 هزار تومان بود؟

این منبع گفت: “مقاومت چیزی برای از دست دادن ندارد و آماده است تا برای شکست این معادله وارد یک تقابل نظامی شود.” بر خلاف انتظارات دشمن مقاومت فلسطین برای برهم زدن معادلاتی که دشمن قصد دارد تحمیل کند روز شماری می کند ، اما به واسطه ها اجازه داده است تا رژیم اشغالگر را وادار به عقب نشینی از اقدامات فعلی خود کنند.

این منبع هرگونه گمانه زنی مبنی بر ترس مقاومت از عملیات زمینی غافلگیرانه صهیونیست ها علیه غزه را رد کرد و گفت: این ارتش دشمن صهیونیستی است که از این عملیات می ترسد زیرا احتمالاً تعداد بیشتری از نیروهای خود را اسیر کرده و خسارت بیشتری خواهد دید.

عبداللطیف الکانو ، سخنگوی جنبش اشتیاق وی اخیراً هشدار داده بود که به تأخیر انداختن رژیم صهیونیستی در رفع محاصره غزه باعث ایجاد تنش های جدیدی می شود که مستلزم میانجیگری میانجیگران است.اطلاعات بیشتر)

انتهای پیام / ص


دیدگاهتان را بنویسید