هشدار قطع برق برای مشترکان سطح بالای استان گلستان / 1400 دستگاه استخراج معدن رامرز – یافتن اخبار از گلستان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب گرگان علی اکبر نصیری امشب در یک نشست خبری با تأکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه برق اظهار داشت: اگر هر مشترک فقط 10٪ در مصرف برق صرفه جویی کند ، 1500 مگاوات برق در مصرف برق صرفه جویی می شود و می توانیم امیدوار باشیم که اتفاقاتی رخ دهد.

وی گفت: راه حل های مدیریت مصرف بسیار ساده است و مشترکان می توانند با خاموش کردن یک لامپ اضافی و تنظیم دمای تهویه مطبوع روی 26 درجه به شبکه تولید و توزیع برق کمک کنند.

مدیرعامل شرکت برق استان با اشاره به شناسایی مشترکان پرمصرف در استان گفت: 23 هزار مشترک پرمصرف در استان داریم که اخطارها و هشدارهای لازم را دریافت کرده اند و اگر توان مدیریت مصرف برق را ندارند جلوی آنها گرفته خواهد شد “

وی ادامه داد: در حال حاضر میانگین مصرف استان 950 مگاوات است و در برخی روزها مانند دیروز 735 مگاوات مصرف داشتیم. اگر مردم ما را همراهی کنند ، امیدواریم که در روزهای آینده با گرم شدن هوا ، دچار کسوف نشویم.

نصیری اظهار داشت: قطعی معیوبی نداریم اما به دلیل فشار فنی به نیروگاه ها که هوشمندانه باعث قطع برق می شوند اما در تلاش هستیم این مشکل را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه بخشی از افزایش مصرف برق به دلیل فعالیت ارزهای رمزپایه است ، افزود: طی ماه های اخیر 1400 ارز رمزپایه کشف شده است. همچنین سه مزرعه مجاز ارز در شهرهای علی آباد ، بندر گاز و مینوداشت مستقر هستند که برق آنها تا پایان شهریور قطع شده و قابل استفاده نیست. علاوه بر این ، فعالیت سایر معدن کاران غیرقانونی و مجرمانه است.

بیشتر بخوانید  کاهش اندازه و وزن: تکنولوژی های جدید تولید جاروبرقی

نصیری اظهار داشت: ما با راه اندازی نیروگاه خصوصی و بهسازی شبکه سعی کردیم تمام تلاش خود را برای تأمین برق استان انجام دهیم ، اگرچه با همان میزان مصرف شبکه توزیع می تواند 1546 مگاوات را تحمل کند.

انتهای پیام / 581 / ع

دیدگاهتان را بنویسید