هشدار فیفا به ایران | علیرضا بیرانوند از فیفا هشدار گرفت



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: یک خبرگزاری مستقل گزارش داد که فدراسیون جهانی فوتبال به ایران اعلام کرده است که علیرضا بیرانوند نباید در بازی با ولز به میدان برود زیرا در بازی با انگلیس از ناحیه سر و صورت مصدوم شد. علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل انگلیس با مجید حسینی برخورد کرد و نیاز به دقایقی مداوا داشت اما اجازه بازی پیدا کرد اما در نهایت بیرانوند خواستار ترک زمین شد و بازی را ترک کرد.

علیرضا بیرانوند

گفته می شود از زمان مصدومیت فیفا هر روز با فدراسیون فوتبال ایران در تماس بوده و به مسئولان فوتبال ایران گفته است که پروتکل ضربه مغزی را رعایت کرده و اجازه حضور بیرانوند در بازی روز جمعه را ندهند.

فیفا به فدراسیون فوتبال گفته درست است که پزشک تیم ایران حرف آخر را می زند، اما فیفا این موضوع را بسیار جدی می گیرد و قاطعانه تاکید می کند که بیرانوند نباید مقابل ولز بازی کند. موسسه خیریه آسیب مغزی Headway نیز از عملکرد بیرانوند پس از مصدومیت انتقاد کرد و گفت که بیرانوند پس از مصدومیت نباید اجازه بازی مقابل انگلیس را می گرفت.

این در حالی است که علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز با گارد ویژه زیر نظر کادر پزشکی تمرین می کند و روز گذشته وزیر ورزش ایران در مصاحبه ای اعلام کرد که این بازیکن می خواهد مقابل ولز بازی کند و می خواهد بازی کند.

بیشتر بخوانید  پیش بینی بورس فردا دوشنبه 11 بهمن 1392 / تعداد سهامداران چه شد؟

کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی با ولز اعلام کرد که طبق قوانین موجود، علیرضا بیرانوند غایب اصلی ایران در بازی فردا خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید