هشدار فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال


قرارداد 9 بازیکن استقلال به پایان می رسد و مجیدی از این باشگاه خواست قراردادشان را تمدید کند. باشگاه استقلال در نظر دارد پس از دیدار هفته گذشته لیگ برتر با سپاهان ، مذاکرات تمدید قرارداد بازیکنان را آغاز کند. علاوه بر این 9 بازیکن ، باشگاه استقلال درگیر درخواست فسخ قرارداد سه بازیکن است. رشید مظاهری ، محمد حسین مرادمند و محمد دانشگر در نامه ای به باشگاه استقلال گفتند که به دلیل شرایط قرارداد و عدم پرداخت مطالبات خود می توانند قرارداد خود را یک طرفه فسخ کنند.

باشگاه استقلال برای جلوگیری از فسخ قرارداد مظاهری ، مرادمند و دانشگر باید پرداخت های خود را افزایش دهد تا مشکلی برای حضور این سه بازیکن در تیم آبی پوش وجود نداشته باشد. البته مجیدی به مدیران باشگاه تأکید کرد که باید بازار گرمایشی و جو برخی از نمایندگان متوقف شود تا کسی از فضای موجود سو ab استفاده نکند.

اولویت اصلی مجیدی در نقل و انتقالات فصل آینده تمدید قرارداد این 9 بازیکن است. سرمربی استقلال معتقد است که حفظ بازیکنان فعلی با توجه به نتایج درخشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و نیمه دوم لیگ برتر ، می تواند استقلال را برای فصل آینده بازیکنان غیرضروری کند.

از طرف دیگر ، اگر استقلال موفق شود مشکل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خود را حل کند ، می توان دو یا سه بازیکن جدید به لیست مجیدی اضافه کرد. مجیدی هنوز گزینه مشخصی ارائه نکرده است اما گفته می شود افرادی مانند کاوه رضایی و امین قاسمی نژاد به همراه یک وینگر می توانند از گزینه های فصل آینده استقلال باشند.

بیشتر بخوانید  استوری جنجالی حسین لامعی درباره دستگیری قاتل مهرجویی | لامعی: قاتل با تلگرام همسر مهرجویی جویند شد! +تصویر

دیدگاهتان را بنویسید