مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هشدار سیل در تهران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به ادامه فعالیت سامانه بارشی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در روز جمعه (23 مرداد) هشدار داد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به ادامه فعالیت سامانه بارشی در مناطق کوهستانی استان تهران، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد وزش باد هشدار زرد داد. احتمال وقوع تگرگ، وزش باد شدید گذرا و طوفان گرد و خاک به گزارش روز جمعه (24 مرداد) در مناطق جنوبی استان.

در نتیجه این فعالیت بارشی، طغیان فصلی رودخانه، رگبار و رعد و برق و لغزندگی جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

به ارتفاعات بالا نروید

توصیه اداره کل هواشناسی برای کاهش خسارات احتمالی عدم مسافرت و استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، عدم جابجایی عشایر، پرهیز از صعود به ارتفاعات، پارک نکردن خودروها در کنار درختان پوسیده و احتیاط در پرواز با هواپیماهای سبک است. هواپیماها

به گزارش ایسنا، هشدار زرد به این معنی است که یک پدیده جوی رخ خواهد داد که می تواند در رفت و آمد و کارهای روزانه اختلال ایجاد کند. این هشدار برای اطلاع رسانی به مردم برای آمادگی برای مواجهه با پدیده جوی که اندکی شدیدتر از حد معمول است صادر شده است. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید  فرار معجزه آسا و موتورسواری لحظه آخری زیر کامیون / فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *