هشدار در برابر نوشته های بی فرهنگ در مورد لباس زنان


به گزارش خبرگزاری فارس از بناب ، حبیب صدگی در جلسه شورای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بناب با تأکید بر نظارت بیشتر بر موضوعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر ، اظهار داشت: در برخی از رسانه ها ، فضای خارجی و فضای مجازی دقیقاً از راه هایی مورد توجه قرار می گیرند که مشمول امر به معروف و نهی از منکر می شوند ، که اگر فرد اطلاعات و سواد کافی نداشته باشد ، گمراه می شود.

وی افزود: در همین راستا انتظار داریم افراد متدین و علمای برجسته شهرستان از طریق رسانه های محلی به این موضوعات بپردازند. که پست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی بناب با اشاره به لزوم توجه به برخی از نوشته های بی فرهنگ در مورد لباس زنان خاطرنشان کرد: متأسفانه در بعضی از لباس ها کلمات و جملات به زبان لاتین نوشته شده است که به معنای حالت خوبه آنها انتظار ندارند مقامات و سرویس های امنیتی عقبه این اقدامات را ریشه کن کنند.

صدگی همچنین خواستار اجرای مصوبات جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهر شد.

انتقاد از عدم حضور برخی از کارمندان در جلسه ستاد برای نشان دادن امر به معروف و نهی از منکر

فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: توجه کارکنان به برنامه های فرهنگی در سطح شهر ضرورتی مسلم است و در این راستا برگزاری محوطه های فرهنگی در دهه امامت و استان بناب گامی در این امر است. جهت.

بیشتر بخوانید  ببینید | حرکت حرفه ایی خواننده ماکان بند در بازی تنیس مقابل علی کریمی

یحیی حیدری در جلسه شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات امام جمعه بناب در ایجاد سایت مذهبی و توجه ویژه به مشکلات مذهبی این شهرستان ، اظهار داشت: این امر باید در شهر و روستاهای شهر صورت گیرد و انتظار داریم مسئولان شهری ، بخش مرکزی و اهالی روستا توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

وی همچنین با انتقاد از کمبود فضای کافی در شهر در زمان انتخابات اظهار داشت: متأسفانه اقدامات خوبی برای بحث فضای شهر در زمان انتخابات انجام نشد. علی رغم اینکه این موضوع در شورای اداری شهرستان برجسته شد.

دبیر امر به معروف و نهی از منکر احیا City شهرستان بناب گفت: فضای مناسبی برای برگزاری مراسم در روزها و مناسبت های مختلف برای بانوان وجود ندارد و این یک درخواست جدی است که امیدواریم مسئولین شهرستان برای ساخت چنین مواردی قدم بردارند. جای مناسب

حیدری در ادامه سخنان خود ضمن انتقاد از عدم حضور برخی مسئولان در جلسه ستاد برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهر ، افزود: مسئولان باید قدر این جلسه را بدانند. قايل و حضوری حضور پیدا کنید.

وی خواستار ایجاد نمایشگاه یا غرفه برای ارائه لباس مناسب برای زنان محجبه شد.

انتهای پیام / 60004


دیدگاهتان را بنویسید