هشدار درباره استفاده از کیسه‌ آب‌گرم و پتوی برقی



آنچه دیگران می خوانند:

در حالی که مردم در بریتانیا برای بادهای شدید، باران شدید و دمای یخبندان آماده می شوند، کارشناسان در مورد روش های صحیح و ایمن استفاده از وسایل گرمایشی مانند بطری آب گرم یا پتوی برقی هشدار می دهند و تاکید می کنند که اگر این دستگاه ها ایمن باشند و کیفیت بالایی نداشته باشند. ، ممکن است مصرف کننده را در معرض آسیب و خطر سوختگی قرار دهد.

آلیس بیر، کارشناس برنامه «جوتروس» از مصدومی می گوید که پس از ترکیدن بالای کیسه آب گرم به دلیل سوختگی درجه سه در ناحیه شکم و پاهایش در بیمارستان بستری شد.

به گزارش بیر، هفته ای یک نفر به دلیل سوختگی کیسه آب گرم به بیمارستان های بریتانیا می رود. همچنین نیمی از آسیب های کیسه آب گرم نیاز به پیوند پوست دارند و نیاز به جراحی دارند. بنابراین سوال واقعا جدی است.

می گوید: کیسه آب گرم باید تاریخ ساخت داشته باشد و برای یافتن تاریخ ساخت باید روکش فوم را بردارید. با این حال، ممکن است کمی گیج کننده و خواندن آن دشوار باشد. همچنین اگر چیزی روی آن چاپ نشده باشد نشان دهنده این است که احتمالاً متریال دیگری خریده اید یا بسیار قدیمی است.

به گزارش ایندیپندنت، بیر گفت: کیسه های آب گرم جدید باید بوی لاستیک داشته باشند که نشان دهنده قدرت آنهاست. اگر بوی لاستیک نمی دهد به این معنی است که مواد افزودنی بیشتری به لاستیک اضافه شده است که می تواند روی دوام آن تأثیر منفی بگذارد.

بیشتر بخوانید  اکنون زمان عید غدیر در اصفهان است - عکس تسنیم از استانها

همچنین به بینندگان توصیه می‌کند بطری‌های آب گرم را بدون سرپوش پر کنند.

وی همچنین نسبت به استفاده از پتوهای برقی هشدار داد: پتوهای برقی با هزینه ای ناچیز این قابلیت را دارند که رختخواب شما را گرم کنند اما همگی از سیم برق هستند و باید جدی گرفته شوند.

آبجو توصیه می کند: پتوی برقی دست دوم نخرید، سالم بودن آن را چک کنید، اتصالات آن را چک کنید، باز کنید و از صاف بودن آن مطمئن شوید، اما حتما مراقب آن ها باشید و با رعایت نکات ایمنی از این وسیله استفاده کنید. و کسب اطلاعات لازم.do.


دیدگاهتان را بنویسید