هشدار جدی | واتساپ بزودی از کار می افتاد



گزارش کردن تو خبر: واتس اپ گاهی اوقات تلفن های هوشمند قدیمی را منسوخ می کند، بنابراین جای تعجب نیست که امسال حدود 50 دستگاه قادر به اجرای برنامه پیام رسان نخواهند بود. این دومین بار در سه ماه گذشته است که واتس اپ پشتیبانی از بسیاری از دستگاه های اندروید و iOS را متوقف می کند.

آخرین باری که این اتفاق افتاد در ماه اکتبر بود، زمانی که واتس‌اپ فاش کرد که دیگر از iPhone SE، iPhone 6S، iPhone 6S Plus و کمتر از 40 دستگاه اندرویدی سامسونگ، هوآوی، LG، Sony، ZTE، HTC، Lenovo پشتیبانی نمی‌کند. و آلکاتل بدون پشتیبانی خواهد بود.

این بار واتس اپ تایید کرده است که دیگر از 50 گوشی از جمله آیفون 5 و آیفون 5 سی اپل پشتیبانی نخواهد کرد. سایر گوشی های این لیست توسط سامسونگ، هواوی، ال جی، سونی، لنوو و زد تی ای ساخته شده اند.

این گوشی ها دیگر پشتیبانی نخواهند شد زیرا مدت زیادی است که به روز نشده اند. به نظر می‌رسد واتس‌اپ نیازهای اپلیکیشن خود را افزایش داده است، بنابراین گوشی‌هایی که حداقل از اندروید 5.0 لالی‌پاپ یا iOS 12 استفاده نمی‌کنند.

پرسش‌های متداول واتس‌اپ همچنان اشاره می‌کند که از گوشی‌های اندرویدی با سیستم‌عامل 4.1 و بالاتر پشتیبانی می‌کند. با این حال، بسیاری از (اگر نه همه) از تلفن هایی که در پایان سال پشتیبانی واتس اپ را از دست می دهند، از اندروید 4.1 Jelly Bean استفاده می کنند، بنابراین ما در مورد صحت اطلاعات کمی سردرگم هستیم.

بیشتر بخوانید  تصاویر دیدنی از حیوانات در طبیعت پارک ملی کیاسر + فیلم

این لیست عمدتاً شامل گوشی های هوشمند سطح پایه و میان رده می شود. اگر از یکی از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنید، احتمالاً می‌خواهید برای ادامه استفاده از WhatsApp و دریافت به‌روزرسانی‌های جدید، آن را به یک تلفن جدیدتر ارتقا دهید.

دیدگاهتان را بنویسید