مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هشدار جدی هوشناسی | شروع بارش باران در استان ها

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه زرد از نفوذ سامانه بارشی، بارش باران، رعد و برق، بارش برف در نقاط مرتفع و سردسیر، وزش باد شدید گذرا و در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک خبر داد.

چنین شرایط جوی روز یکشنبه (24 آبان) برای اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان شمالی رضوی، شمال آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و ارتفاعات قزوین، البرز، تهران و سمنان و روز دوشنبه (16 آبان) برای استان های اردبیل، شمال شرق آذربایجان، شمال غرب آذربایجان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و زنجان، قزوین، البرز، تهران و فلات سمنان پیش بینی می شود.

این هوا در روز سه شنبه (26 آبان) در اردبیل، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی شرقی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، غرب و شمال فارس، جنوب و غرب اصفهان و روز چهارشنبه (27 آبان) در اصفهان، یزد، کرمان، فارس، خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، جنوبی، لرستان ، جنوب مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلوی و بویراحمد، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش بینی می شود.

در نتیجه این خطرات احتمال جریان آب، لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد بین شهری به ویژه هنگام عبور از گردنه های کوهستانی، احتمال ریزش کوه، احتمال آبگرفتگی محدود معابر، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها وجود دارد. . ، و احتمال آسیب به صنعت کشاورزی.

بیشتر بخوانید  26 مدل شلوار کارگو اسکینی | سبک جدیدی از شلوارهای کارگو زنانه

سازمان هواشناسی کشور احتیاط در سفرهای خارج از شهر، احتیاط در فعالیت های کوهنوردی و تردد عشایر عشایر، تسریع در کاشت محصولات پاییزه و تسریع در برداشت محصولات آماده را توصیه می کند.

در پی این هشدار، سازمان هواشناسی از افزایش شیب فشار، وزش باد شدید موقتی در مناطق مستعد گرد و غبار خبر داد.

این مخاطرات یکشنبه (24 آبان) در خراسان شمالی، سمنان، قم، تهران، البرز، شمال مرکزی، دوشنبه (25 آبان) در سمنان، جنوب تهران، جنوب البرز، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال مرکزی، روز سه شنبه (25 آبان) رخ داده است. ۲۶ آبان ماه در جنوب خراسان رضوی، نیمه شرقی خراسان جنوبی، جنوب و شرق سمنان، جنوب تهران، کوم، البرز مرکزی و جنوبی و روز چهارشنبه (۲۷ آبان) در فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان. ، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب اصفهان، شرق لرستان، شرق خراسان جنوبی، یزد و جنوب شرق خراسان رضوی.

در این شرایط آب و هوایی احتمال سقوط اجسام از ارتفاع، احتمال آسیب به اشیاء موقت، احتمال سقوط تابلوهای تبلیغاتی، احتمال شکستن درختان کهنسال، امکان کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید وجود دارد. و احتمال تاخیر در پرواز.

از جمله توصیه های سازمان هواشناسی احتیاط در تردد، پرهیز از فعالیت بدنی در فضای باز به ویژه گروه های حساس، عدم توقف و پارک خودروها در اطراف درختان پوسیده و ساختمان های نیمه کاره و همچنین استحکام ساخت و سازهای موقت از جمله تابلوهای تبلیغاتی و پوشش های گلخانه ای است.

هشدار زرد به این معنی است که یک پدیده جوی رخ خواهد داد که ممکن است باعث اختلال در سفر و فعالیت های روزانه شود. این هشدار برای آگاهی مردم صادر شده است تا بتوانند برای مواجهه با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول آماده شوند. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید  گزارشی تکان دهنده از گران‌فروشی خودروهای مونتاژ در بازار ایران! + ویدیو


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *