هشدار جدی درباره حمله گرگ ها به مجتمع های مسکونی در اردبیل



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، سعید شاهند اظهار داشت: گزارش های مکرری از حضور حیات وحش و حیات وحش از چند شهر و روستای استان گزارش شده است. دوستت دارم.

وی افزود: هموطنان در صورت مشاهده گرگ، روباه و سایر حیوانات می توانند در این روزهای سرد و یخبندان گزارش خود را از طریق سامانه 1540 به محیط زیست ارائه دهند تا همکاران ما برای رسیدگی به این موضوع و شرایط در محل حضور یابند. برای حفاظت از حیات وحش.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل به ممنوعیت شکار و صید در این ایام اشاره کرد و گفت: به منظور حفاظت از تنوع زیستی و همچنین احتمال شیوع بیماری آنفولانزای پرندگان بسیار حاد، شکار و صید در این استان ممنوع شده است. استان و ما از هموطنان خود انتظار پیشرفت داریم. شرایط زندگی حیوانات. توجه کنید.

شاهند افزود: با بارش شدید برف در نقاط مختلف استان حیات وحش در خطر است و همکاران ما با تهیه دستی علوفه، بذرپاشی و تهیه غذای حیات وحش سعی در ادامه حیات آنها دارند.

وی در قسمت دوم سخنان خود خاطرنشان کرد: در مجاورت شهرها و روستاها در روزهای اخیر هموطنان متوجه این بازی شده اند که سعی داریم در قالب تیم های سیار مراقبت های لازم را انجام داده و اجازه آسیب به بازی را بدهیم. به شهروندان و روستاییان داده نشود.

شاهند معتقد بود که استان اردبیل دارای تنوع زیستی اعم از طبیعی و انسانی است و ادامه داد: در حفاظت از این سرمایه های ارزشمند تلاش می کنیم به وظیفه نظارتی خود عمل کرده و از تهدیدات احتمالی محیط زیست جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید  شهر ۴ میلیونی به خاطر ۶ بیمار کرونایی قرنطینه شد! / فیلم -

وی بر اهمیت حفاظت از محیط زیست به عنوان یک وظیفه همگانی تاکید کرد و افزود: آموزش مسائل زیست محیطی و فرهنگی در این حوزه بسیار حائز اهمیت است و تلاش می شود تا سازمان محیط زیست به عنوان ناظر بر اجرای صحیح قانون در این حوزه موثر واقع شود. اندازه گیری کنید.

شاهند اجرای اصل 50 قانون اساسی را یکی از اهداف سازمان محیط زیست اعلام کرد و گفت: این اصل به سه موضوع پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست، توجه به حفاظت عمومی از اجزای سالم محیط زیست پرداخته است. و تقویت حیات اجتماعی.» با توسعه متوازن و پایدار، قطعاً تلاشی برای دستیابی به اهداف شایسته در این زمینه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید