مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هشدار به ساپینتو ؛ این همه مهاجم در یک تیم کنترل کردن می‌خواهد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله

هشدار به ساپینتو ؛  این همه مهاجم در یک تیم کنترل کردن می‌خواهد!

مهدی پاشازاده اظهار کرد: استقلال پس از پشت سر گذاشتن دوران پر فشار بدنسازی به انجام بازی‌های دوستانه روی آورده تا برای اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل سپاهان به شرایط ایده‌ال برسد.

وی افزود: این درست که استقلال در فصل جدید ستاره‌ای جذب نکرده اما یارگیری این تیم بد نبوده و آبی‌ها عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته‌اند. شاکله اصلی تیمی که عنوان قهرمانی را فصل گذشته کسب کرد حفظ شد و نفراتی به خدمت گرفته شدند که می‌توانند در این فصل کمک حال استقلال باشند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در لیگ بیست‌ودوم نیز می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد، تفکرات ریکاردو ساپینتو هجومی است و انگیزه، تلاش و پشتکار این مربی پرتغالی قابل ستایش است.

پاشازاده تصریح کرد: جدال استقلال و سپاهان فینال زودهنگام لیگ برتر است. دیداری که می‌تواند جذاب باشد و در صورتی که آبی‌ها به موفقیت برسند با انگیزه بیشتری لیگ را پیگیری خواهند کرد.

وی تاکید کرد: استقلال مهاجمان زیادی را به خدمت گرفته و البته این مساله بستگی به توانایی کادرفنی دارد که چگونه بتواند شرایط و جو تیم را کنترل کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: فوتبال ایران با کمبود بازیکن مواجه است و این نکته‌ای است که در چند سال اخیر دیده می‌شود. اینکه چرا این اتفاق افتاده است باید کارشناسی شود اما استعدادیابی در فوتبال ایران صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید  واریز حقوق آذر ماه معلمان | زمان پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *