هشدار به تهران: امروز در خانه بمانید!



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نسبت به وزش باد شدید امشب و در ساعات اولیه صبح هشدار داد.

زهیر صباغ پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران با اشاره به بیانیه سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و وزش باد شدید در تهران گفت: و به صورت پراکنده رخ خواهد داد و این وضعیت در روزهای پنجشنبه وجود خواهد داشت. و جمعه ها .

وی با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید در پایتخت گفت: بر اساس اطلاعات سازمان هواشناسی امروز حوالی ساعت 16 تا 21 احتمال وزش باد بسیار شدید تا سرعت 90 کیلومتر در ساعت وجود دارد که پس از آن درختان کهنسال ممکن است بشکند.” و گرد و غبار می تواند ظاهر شود.»، سقوط اجسام و … قابل تصور است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران ادامه داد: با رعایت مجموعه ای از دستورالعمل ها آمادگی امدادرسانی در صورت بروز حادثه را داشته باشید.

صباغ پور افزود: لازم است مسئولان ذیربط از این پس برای کاهش تصادفات و خطرات احتیاط کرده و به منظور آگاهی از خطرات احتمالی و جلوگیری از وقوع طوفان از جمله شکستگی درختان به گشت زنی و بازدید از منطقه بپردازند. و سازه های ریزش ناپایدار، داربست و … همچنین لازم است در دستور کار همکاران قرار گیرد و در صورت بروز هرگونه حادثه هشدارهای لازم را به مجموعه های تفریحی، توریستی و ترافیکی مانند پارک ارم، چیتگر، میلاد داده شود. برج، پل طبیعت و همکاران، بازتاب به EOC تهران.

بیشتر بخوانید  ویدیو جالب و خنده‌دار از دلفین‌سواری سگ بازیگوش! -

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران نیز در این خصوص هشدار داد و گفت: از جمله موارد می توان به بلندمرتبه ها، عدم تردد در کنار ساختمان های در حال ساخت و نیمه تمام و … اشاره کرد. که شهروندان باید به آن توجه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید