هشدار به تهران؛ احتمال رعد و برق



بر اساس گزارش ها سلام جدید به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ کارشناس هواشناسی گفت: برای تهران و استان والبرز اخطار نارنجی صادر شده که بر اثر آن وزش باد شدید و بارندگی بسیار شدید وجود دارد و احتمال وجود شهر وجود دارد. پیش بینی.”

خانم کبری رفیعی گفت: امروز اخطار نارنجی رنگ برای استان های گلستان، خراسان شمالی، مازندران، سمنان و ارتفاعات و دامنه ها در استان های مرکزی البرز و تهران مربوط به رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، وزش باد بسیار شدید است. . ، گرد و غبار تا روز سه شنبه در حال افزایش است.

به گفته کارشناس هواشناسی، خراسان رضوی و جنوبی روز سه شنبه با خطراتی از جمله سیلابی شدن جاده های محلی، افزایش سطح آب رودخانه ها، روان آب در مسیل ها، صاعقه، اختلال در تردد برون شهری، افزایش گرد و خاک و کاهش دید مواجه هستند. لغزنده باشد، سازه های موقت آسیب ببینند، درختان فرسوده شکسته شوند و صنعت کشاورزی آسیب ببیند.

توصیه می شود از گشت و گذارهای غیر ضروری، توقف نکردن در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی و جابجایی عشایر، پاکسازی دهانه پل ها و املاک، تقویت تأسیسات موقت از قبیل تابلوهای تبلیغاتی و امثال آن جلوگیری شود. پارک خودروها در کنار درختان و ساختمان های فرسوده از کار پاره وقت خودداری کنید.

استان تهران و مناطق غربی کشور روز گذشته شاهد وزش باد شدید و بسیار شدید بود که یک نفر بر اثر وزش باد شدید در شهرستان پردیس جان باخت و در استان تبریز نیز به دلیل وزش باد شدید امکان فرود در استانبول. و هواپیماهای تبریز پس این هواپیما در فرودگاه بود آذربایجان فرود آمد.

بیشتر بخوانید  مدیریت جیب خانواده‌ها با افزایش سواد مالی

دیدگاهتان را بنویسید