هشدار استانی به پزشک بیمارستان مسیح دانشوری



به گزارش ایرنا ، علی اکبر ولایتی ، رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در نامه ای به محمدرضا هاشمیان در مورد قطع برق پس از انتشار فیلم های مهم هشدار داد.

متن این نامه به شرح زیر است: امروز من در رسانه ها و شبکه های اجتماعی صحبت های شما را درباره موضوعات مربوط به مشکلات ناشی از قطعی برق در زمینه درمان شنیدم ؛ در حالی که من از تکرار سخنان نسنجیده شما در مورد موضوعات پزشکی و موارد مرتبط ابراز تأسف و همدردی می کنم ، علی رغم هشدارهای مکرر این طرف ، باید در این زمینه نکاتی را بیان کنم.

کشور عزیزمان ایران اسلامی در حال حاضر با جهان استکبار و ظالم به رهبری ایالات متحده در جنگ است. هیچ مدافع بهداشتی وجود ندارد که با اخلاص جان خود را داده و برای خدمت به مردم عزیز ما از هیچ اقدامی فروگذار نکرده باشد.

این که ما به درستی با موج پنجم این بیماری ویرانگر با نگرانی های مضاعف و جدی روبرو هستیم ، گناه نابخشودنی است. در مقابل ، با اعلام موفقیت ها و پیروزی ها انتظار می رود که روحیه نشاط و امید را در جامعه تقویت کرده و با تحمل مشکلات کاری ناشی از تشخیص ، درمان و خود کنترلی ، نگرانی های افراد شریف در کشور را کاهش دهیم. کشور و کشورهای همسایه بگذارید ما باشیم ، زیرا سرنوشت کشور ما و کشورهای منطقه و جهان در طی یک بیماری همه گیر تقسیم نشده است.

جامعه پزشکی چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در دوران ساخت و ساز همیشه در خط مقدم خدمت به مدافعان مرزهای کشور و همچنین ارائه خدمات به ملت در مناطق مختلف کشور از جمله درآمد کم است توسط کلیه کارکنان محترم سیستم تأیید می شود.

بیشتر بخوانید  شرایط دریافت وام بدون ضامن موسسه اعتباری ملل اعلام شد+ مبلغ اقساط

اغراق در موضوعات فنی و تخصصی خارج از رویه های قانونی و خاص نیز می تواند نتیجه معکوس داشته و باعث ضعف کار پزشکان شود.

امیدواریم شما که از پیشگامان حوزه خدمات در این زمینه هستید ، با توجه به جایگاه علمی و سازمانی خود ، نکات ذکر شده را رعایت کرده و قداست را بیش از هر زمان دیگری در کلمه در نظر بگیرید.

اگر چنین مواضعی توسط شما تکرار شود ، من مجبورم تصمیمات جدی تری بگیرم.

باشد که خداوند به ما و شما و همچنین سایر اعضای جامعه پزشکی کمک کند تا بتوانند خویشتن داری کنند و از زبان ما استفاده نکنند مگر برای مصلحت مردم.

در روزهای اخیر ، محمدرضا هاشمیان ، متخصص مراقبت های ویژه در بیمارستان مسیح دانشوری ، در صفحه خود از مدیریت تاج و قطع برق انتقاد کرده است که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و برخی رسانه های فارسی زبان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید