هشدار / آب مشترکان پرمصرف تهران از فردا قطع می شود


هشدار / آب مشترکان پرمصرف تهران از فردا قطع می شود

MeetNews – محمدرضا بختیاری ، مدیرعامل شرکت آبرسانی و فاضلاب استان تهران گفت: طبق هشدارهای قبلی ، آب مشترکان پرمصرف تهران از فردا به مدت دو تا پنج ساعت در روز قطع می شود.

وی با بیان اینکه این کار با مشترکان پرمصرف در مناطق شمالی تهران آغاز می شود ، گفت: از ابتدای تیرماه 200 هزار مشترک کم مصرف و پرمصرف در تهران یعنی مشترکانی که بیش از دو برابر مدل آب مصرف می کنند پیامک و هشدارهای کتبی دریافت کرده اند. “

بختیاری همچنین با بیان اینکه مشترکانی که میزان مصرف خود را کاهش نداده اند در این طرح قرار می گیرند ، گفت: میزان مصرف آب در تهران نسبت به سال قبل دو تا سه درصد افزایش یافته است. البته باید گفت که از مارس 2017 به دلیل شیوع کرونا افزایش مصرف در تهران ، قبل از شیوع ویروس ، عمدتا در اول ژوئن ، اما از ابتدای سال 1398 تاکنون مصرف روزانه کمتر از سه میلیون متر مکعب و در مجموع حدود 10 مصرف آب آشامیدنی در تهران به دلیل ویروس کرونا 15 درصد افزایش یافته است.

17 تا 18 درصد آب کشور در تهران مصرف می شود
به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ، حدود 30 درصد مشترکان اندکی بیشتر از مدل مصرفی دارند ، 20 درصد مشترکان مشترکان پرمصرف هستند و حدود 5 درصد مصرف فوق العاده زیاد.

وی با اشاره به مصرف زیاد آب در تهران گفت: تهران روزانه سه و نیم میلیون متر مکعب آب و سالانه حدود یک میلیارد و 100 میلیون متر مکعب آب مصرف می کند و به عبارتی 17 تا 18 درصد آب کشور مصرف می شود. تهران اگر مردم پس انداز نکنند ، هر اتفاقی می افتد.

بیشتر بخوانید  پنج میلیارد ریال توسط اداره کل هنرهای نمایشی برای 34 گروه نمایشی پشتیبانی می شود

دیدگاهتان را بنویسید