هشتمین واکسن ایرانی “رونما” تحت تعقیب است!



فرزین پورمحبی

“واکسن یاب ها” بدون دریافت پیام متنی نباید به محل افتتاح بیایند!
به مناسبت ورود پیک پنجم کرونا ، هشتمین واکسن ایرانی برای همه آشکار شد! انجمن تشخیص و خنثی سازی واکسن تاج ایران با هماهنگی کمیته افشای واکسن تاج ایران بیانیه مشترکی به شرح زیر صادر کرد:
ملت همیشه صبور ، بدون برق و آب هستند و در آستانه تاج گذاری با احترام به اطلاع می رسانند: در مراسم افتتاحیه واکسن هشتم ، تولید شده توسط متخصصان داخلی ، واکسن فوق ناگهان با لهجه شیرین فارسی آشکار شد! شایان ذکر است که برای اولین بار در جهان واکسن در مراسم افتتاحیه مورد نیاز است!
در همین رابطه ، یکی از کارمندان ضمن تلاش برای پنهان کردن شادی خود ، به واکسنی که رونما و شباش می خواهند چک مسافرتی اهدا کنند ، گفت:
من دیشب به خاطر صداقت سلیقه خود نخوابیدم ، زیرا سرانجام تلاش خالصانه و تلاش صادقانه ما نتیجه داد و به کوری چشم دشمنان حماسه ، تولید اولین بلندگوی واکسن جهان با قدرت خواستار بزرگ!
در پاسخ به خبرنگاری که پرسید: واکسن سخنران را کجا باید در قلب خود جای دهیم؟ وی گفت: چرا وقتی لیلا خاتمی با یخچال بلندگو صحبت می کرد آن را بالای سر خود گذاشتی ، اما اکنون جایی برای این واکسن برای بلندگوی گنگ پیدا نمی کنی!؟
همچنین ، مقام دلسوز فوق در پاسخ به خبرنگاری که پرسید: قدرت بالای نیاز به واکسن در مقایسه با قدرت بالا در ایجاد مصونیت چه فایده ای دارد ، گفت: شما خبرنگاران همیشه آماده شستن هستید ، خواه شما در یک تصادف اتوبوس می میرید که یک پروژه را باز می کند شما سلیقه یک شخص را خراب و خیره می کنید!
لازم به ذکر است که با توجه به اهدای جایزه کاپ اخلاق برای هفت واکسن قبلی ایرانی ، همه کارشناسان در دنیا موافقت می کنند که این واکسن اسپیکر واجد شرایط دریافت Super Cup اخلاق است. همچنین ، کمیسیون افشای واکسن ایران در پایان اعلام کرد: لطفا کاشفان عزیز واکسن های ایرانی ، بدون دریافت پیامک با این کمیته تماس نگیرند و افشای بی مورد را سیر نکنند!
اما در همان زمان ، منبعی که خواست نام وی را رونما فاش کند ، گفت: “در مورد واکسن های ایرانی قبل از تزریق نشدن ، در مورد افسردگی صحبت می شود!” وی تأکید کرد واکسنی که در مورد آن صحبت نشود بهتر از واکسن است!

بیشتر بخوانید  خبر بد ایلان ماسک برای بازار خودرو

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید