هشتمین دوره بزرگترین مسابقه گفتاری کشور (تریبون) برگزار می شود – اخبار بازار تسنیم


این مسابقات هر ساله در دو بخش دانشجویی و بزرگسال برگزار می شود و بیش از هزار شرکت کننده از سراسر کشور با یکدیگر رقابت می کنند.

هشت سال پیش ، گروهی از دانشجویان دانشگاه فنی شریف تصمیم گرفتند از تجربیات دانشگاه های معتبر بین المللی مانند MIT برای انجام سخنرانی ها برای راه اندازی اولین مسابقه سخنرانی ملی استفاده کنند. مسابقه گفتار روی تریبون. رقابتی که سالانه هزاران نفر را از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات جمع می کند. در این مسابقه که همزمان دارای فرآیند آموزشی و رقابتی است ، شرکت کنندگان در مرحله اول قرار دارند دوره آموزش سه ماهه گفتار و هنر با آموزش مجرب ترین معلمان کشور ، آنها به عنوان استاندارد بهبود مهارتهای ارتباطی آموزش می بینند. سپس آنها در سه مرحله به رقابت می پردازند.

امسال تریبون با طراحی جدید مطابق با شرایط تاج برگزار خواهد شد. به این ترتیب ، مراحل اولیه تا نیمه نهایی نیمه وقت است ، بنابراین نیازی به جابجایی شرکت کنندگان و دور هم جمع شدن نیست. همچنین ، بخشهای شخصی مسابقه با تعداد کنترل شده و مطابقت با پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

برندگان این مسابقه در مارس سال جاری به فینال می رسند و برای جمع تماشاگران و داوران سخنرانی می کنند (در صورت بهبود شرایط واکسیناسیون در کشور). از داوران نهایی این مسابقات در سال های گذشته می توان به آدل فردوسی پور ، رامبد جوان ، رضا رشیدپور ، محمدرضا شهیدی فرد ، نیما کرمی و دیگران اشاره کرد.

کسانی که مایل به شرکت در این رویداد آموزشی-رقابتی هستند می توانند با مراجعه به سایت Sokhanrani.org و ثبت نام در بزرگترین مسابقه سخنرانی در کشور اطلاعات بیشتری کسب کنند. ثبت نام در این مسابقات از 5 جولای آغاز شده و در ماه آگوست ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  "علی کریمی" خوشتیپ شد/ عکس

“این یک تبلیغ است”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید