هزینه های اعلام شده خانوارهای ایرانی / گران ترین و کم هزینه ترین استان های ایران کدامند؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینبررسی گزارش مرکز آماری ایران از وضعیت درآمد و هزینه خانوارهای ایرانی در سال 1399 نشان می دهد که متوسط ​​کل هزینه خالص سالانه یک خانوار شهری 62.1 میلیون تن بوده است که 3٪ نسبت به همان رقم. در سال قبل

از کل هزینه سالانه خانوار شهری ، بیش از 16.1 میلیون تومان با سهم 26٪ مربوط به هزینه های غذا و سیگار کشیدن و حدود 42 میلیون تومان با سهم 74٪ مربوط به هزینه های غیر غذایی است.

در میان هزینه های غذا و تنباکو ، بیشترین سهم مربوط به هزینه های آرد ، رشته فرنگی ، غلات ، نان و محصولات و گوشت است که هر کدام با 21 درصد سهم و در میان هزینه های غیر غذایی بیشترین سهم مربوط به 50 درصد است. سهم هزینه های مسکن. این سوخت و روشنایی است.

هزینه های اعلام شده خانوارهای ایرانی / گران ترین و کم هزینه ترین استان های ایران کدامند؟

متوسط ​​درآمد شهرها 76 میلیون است

اما متوسط ​​درآمد سالانه یک خانوار شهری بیش از 76 میلیون تن است که نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است. بر این اساس ، در 1 سال متوسط ​​رشد سالانه درآمد خانوارهای شهری از متوسط ​​رشد سالانه کل هزینه ها بیشتر است.

منابع درآمد خانوارهای شهری نشان می دهد که 4/31 درصد درآمد از محل دستمزد و مشاغل ، 15/7 درصد از مشاغل مستقل کشاورزی و غیرکشاورزی و 9/52 درصد از درآمد خانوارهای مختلف است.

هزینه های این روستا 34 میلیون است

متوسط ​​هزینه کل سالانه برای یک خانوار کشاورزی در سال گذشته حدود 34 میلیون تن بود که 30.5 درصد افزایش در مقایسه با 1398 را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  جنگ بزرگ در راه است

از کل هزینه سالانه خانوارهای روستایی ، 13.6 میلیون تومان با 40 درصد سهم مربوط به هزینه های غذا و سیگار کشیدن و بیش از 20 میلیون تومان با 60 درصد سهم مربوط به هزینه های غیر غذایی است.

در بین هزینه های مواد غذایی و دخانیات بیشترین سهم هزینه آرد ، رشته فرنگی ، غلات ، نان و محصولات آنها با 25 درصد توزیع شده است و در بین هزینه های غیر غذایی بیشترین سهم با 32 درصد مربوط به مسکن ، سوخت و روشنایی است. .
همچنین متوسط ​​درآمد سالانه یک خانوار روستایی 42 میلیون تن بوده که نسبت به سال قبل 41.6 درصد افزایش داشته است. منابع درآمد خانوارها در مناطق روستایی نشان می دهد که 7/32 درصد حقوق و دستمزد ، 3/7 درصد مشاغل رایگان کشاورزی و غیرکشاورزی و 5/37 درصد درآمد متفرقه خانوار تأمین می شود.

222322

دیدگاهتان را بنویسید