هزینه عیدی سال 98 برای مددجویان کمیته امداد چقدر است و چه زمانی پرداخت می شود؟


زمان پرداخت عیدی مددجویان تحت پوشش کمیته مددکاری امام خمینی (ره).

دلگرم کننده: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از تداوم توزیع مرحله دوم توزیع بسته های حمایتی بین مددجویان خبر داد و گفت: از ابتدای سال آینده مستمری مددجویان این نهاد خواهد بود. 20 درصد افزایش یابد. عیدی به مددجویان کمیته امداد

فاطمه رهبر، معاون مددکاری و سلامت خانواده کمیته امداد درباره «توزیع بسته حمایت از ارباب رجوع» گفت: دولت قول داده بود تا پایان سال جاری بسته حمایتی را در سه فاز توزیع کند اما اکنون توزیع یک مرحله به پایان رسیده است

وی ادامه داد: رئیس جمهور به واعظ دفتر خود و وزیر رفاه نامه نوشت که علاوه بر توزیع یک مرحله از بسته حمایتی مددجویان، تا پایان امسال دو فاز دیگر به مددجویان کمیته امداد اهدا می شود. .

بسته حمایتی (سبد کالا) برای مشتریان کمیته کمک

معاون کمیته مددکاری حمایت و سلامت خانواده افزود: انتظار داشتیم دو مرحله باقی مانده از توزیع بسته های حمایتی (سبد همراه با کالا) به مددجویان واگذار شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده و در حال پیگیری هستیم.

مقام معظم رهبری خاطرنشان کردند: ما خواسته ایم که به دلیل مشکلاتی که در توزیع اقلام وجود دارد و در برخی نقاط دورافتاده امکان دسترسی مشتریان به تمامی کالاهای درخواستی وجود ندارد و یا کلیه کالاهایی که مشتریان می توانند در شهرستان ها تهیه کنند، باشد. تهیه آنها در همه جا امکان پذیر نیست.» باید به صورت نقدی به حساب مشتریان واریز شود تا بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را بر اساس نیاز خود تهیه کنند.

بیشتر بخوانید  جوانی سر سفره هفت سینا .. !!

وی در خصوص «پرداخت عیدی به مددجویان کمیته امداد» گفت: هر ساله ماهیانه عیدی به مددجویان تعلق می گرفت و در صورت ارائه وام، امسال این عیدی به مددجویان پرداخت می شود. هم.”

معاون کمیته مددکاری حمایت و سلامت خانواده درباره «زمان افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان کمیته مددکاری» گفت: این افزایش 20 درصدی مستمری ها از ابتدای فروردین ماه اعمال می شود. 1998″.


دیدگاهتان را بنویسید