هزینه عجیب نگهداری دزد در زندان!



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سخنگوی فرایا گفت: ماهانه به طور متوسط ​​10 میلیون تومان برای نگهداری سارقان در زندان هزینه می کنیم. در حالی که با نصف این مبلغ می توان از جرم سرقت جلوگیری کرد.

سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرایا در سومین جلسه شورای عالی ستاد صبرا با بیان اقدامات انجام شده در حوزه داوری و صلح و سازش در فرماندهی انتظامی کشور گفت: اقدامات قابل توجهی انجام شده است. ” در این زمینه اقدام شود که می تواند به سایر ادارات نیز تعمیم یابد.» و می تواند منجر به حل برخی مسائل و شناسایی کانون های بحران از سوی دستگاه قضایی شود.

وی افزود: فرمانده انتظامی کشور ساختاری را برای میانجیگری و صلح و سازش تعریف کرده است که از آن جمله می توان به ایجاد دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری ها اشاره کرد که طی آن 1.33 کلانتری به این اداره تجهیز شده و افراد شاغل در این حوزه دارای علوم اجتماعی هستند. آموزش و روانشناسی

سخنگوی فرجا گفت: در سال گذشته 786 هزار و 945 پرونده به اداره مشاوره و مددکاری که زیر نظر معاونت اجتماعی فرماندهی کل کشور است ارجاع شد.

وی افزود: اگر بخواهیم ساختاری نظام مند داشته باشیم باید در خصوص عدالت ترمیمی کاری انجام دهیم.

سخنگوی فرجا تاکید کرد: نظام مند شدن این ستاد در قالب میانجی گری و … با ساختاری مشخص قابل انجام است.

وی ادامه داد: در فرایا نیز مراکز مشاوره داریم که شامل 54 مرکز است و هرکسی می تواند برای هر گونه اختلاف اعم از خانواده، طلاق و… به این مراکز مراجعه کند.

بیشتر بخوانید  روزانه ۱۶۰۰ تصادف در تهران رخ می‌دهد؛ هر ۵۱ ثانیه یک تصادف! -

حاجیان با بیان اینکه بیش از 2500 روانشناس در این حوزه فعالیت می کنند، گفت: برای پیشبرد اهداف این ستاد باید فعالیت در حوزه فرهنگ سازی تخصصی انجام شود.

بعضی ها چاره ای جز دزدی ندارند

وی با نگاهی به دوران خدمت خود در استان و تاکید بر اینکه عده ای چاره ای جز دزدی ندارند، گفت: در بین آن افراد معتادان هم هستند و چاره ای جز دزدی ندارند و به همین دلیل است که می گوییم تعداد سرقت های خرد است. بالاتر است. افزایش یافت.

سخنگوی فراجا سپس به موضوع نگهداری سارقان در زندان ها اشاره و بیان کرد: به طور متوسط ​​ماهانه 10 میلیون تومان برای نگهداری سارقان در زندان هزینه می کنیم که نیمی از این مبلغ را می توان برای پیشگیری از جرم سرقت استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید