هزینه تماس با زائران 98 + اپراتورهای همراه اول و ایرانسل


تعرفه تماس زیارتی 98

تشویق: اپراتورها تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت حج تمتع سال 98 را اعلام کردند.

هر ساله در ایام حج هر یک از اپراتورها مزایای ویژه ای را برای زائران در نظر می گیرند که شامل هزینه مکالمه زیارتی، پیامک و اینترنت می باشد. همچنین یکی از مزایای استفاده از سرویس رومینگ قیمت مناسب نسبت به سایر اپراتورهای داخلی و خارجی است.

تعرفه مکالمه همراه زائران اولی ۹۸

در همین راستا اپراتور همراه اول گفت: مشترکین همراه اول که قصد سفر به عربستان را دارند می توانند بدون نگرانی بابت دریافت سیم کارت و پرداخت هزینه ارز از مزایای رومینگ با سیم کارت اپراتور اول استفاده کنند. ضمناً همراه اول دارای کارت اعتباری رایگان برای زائران برای زائران حج است. زائران می توانند از طریق دفاتر زیارتی و یا با مراجعه به دفاتر و مراکز خدماتی انتخابی همراه اول نسبت به دریافت کارت اعتباری رایگان برای زائران اقدام کنند.

این کمپین شامل تماس های دریافتی داخلی و با ایران و همچنین اینترنت همراه و پیامک های رومینگ اس ام اس است که بر اساس آن تعرفه مکالمه با ایران دقیقه ای 3600 تومان و دریافت تماس از ایران 2400 تومان در دقیقه است. دقیقه مکالمه با عربستان سعودی 2000 تومان در دقیقه می باشد که شامل ارسال 1000 پیامک و مصرف رایگان اینترنت 500 مگابایت می باشد.

مشترکین می توانند با ارسال کد 966 یا نام عربستان سعودی یا عربستان سعودی به شماره 8070 و یا تماس با درگاه همراه اول از تعرفه مکالمه، پیامک و انتقال دیتا حج تمتع 98 مطلع شوند.

بیشتر بخوانید  فیلم ها و ویژه برنامه های تلویزیون برای عید فطر 1400

همراه اول تاکید می کند که بسته های اینترنت داخلی (فعال شده در ایران) در عربستان قابل استفاده نیست و هزینه آن به صورت تعرفه رایگان محاسبه می شود. لذا برای مدیریت و کاهش هزینه های رومینگ، زائران باید گزینه دانلود و به روز رسانی اپلیکیشن ها و تنظیمات گوشی را غیرفعال کنند. زائرانی که علاقه مند به استفاده از تلفن اینترنتی هستند نیز می توانند با کد دستوری، برنامه «همراه من» یا فروشگاه اینترنتی همراه اول، بسته های رومینگ اینترنتی ایام حج را خریداری کنند. این بسته ها فقط از طریق اپراتورهای زین در عربستان سعودی قابل استفاده هستند.

اپراتور تلفن همراه اول به مشترکان پیشنهاد کرد قبل از سفر سیم کارت های اعتباری خود را شارژ کنند یا سپرده دائمی خود را در سیم کارت افزایش دهند تا در طول سفر مشکلی برای برقراری ارتباط نداشته باشند. البته دریافت پیامک در عربستان نیز مانند گذشته رایگان است و روشن کردن تلفن برای آنها هزینه ای ندارد.

تعرفه حجاج ایرانسل برای مکالمه

برای مشترکان ایرانسل، تخفیف مکالمه و اینترنت برای مشترکینی که از اول تیرماه به حج مشرف می شوند در نظر گرفته شده است و تمامی مشترکانی که به این سفر می روند تا ۲۰ شهریور می توانند از آن استفاده کنند. ایرانیان می توانند از تخفیف های ارائه شده برای مکالمه، بسته های اینترنت و 10 مگابایت اینترنت رایگان در روز برای اپراتورهای زین و موبایل در عربستان سعودی استفاده کنند.

تعرفه مشترکان ایرانسل برای برقراری تماس برای دریافت تماس 3800 تومان، برای مکالمه داخلی و تماس با ایران 3800 تومان و برای ارسال پیامک 900 تومان خواهد بود. دریافت پیامک نیز رایگان است. مشترکین ایرانسل می توانند پس از فعال سازی رومینگ بین الملل با شماره گیری کد دستوری #1111*8* یا استفاده از نرم افزار ایرانسل من از بسته های روزانه 10 مگابایتی رایگان خود استفاده کنند. بسته های ویژه ارائه شده با شماره گیری کد #2*3*1111* و یا از طریق نرم افزار کاربردی ایرانسل من در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  کار جدیدم فروش برف است .. !!

ایرانسل همچنین دارای پنج بسته ویژه 75 تا 1024 مگابایتی برای زائران است که این مشترکین ایرانسل پس از فعال سازی بسته های ویژه حج تا یک هفته در اختیار دارند.

مشترکان ایرانسل علاوه بر استفاده از تنظیمات دستی تلفن همراه برای فعال سازی رومینگ بین الملل، سرویس رومینگ بین الملل خود را با شماره گیری * ۱*۱۱۱۱ از روی سیم کارت خود و یا با استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل من فعال می کنند. مشترکان ایرانسل می توانند از نسل چهارم اینترنت همراه 4G در عربستان سعودی استفاده کنند.

همچنین برای مشترکین امکان تماس با شماره 00989377110000 و یا استفاده از سرویس گفتگوی آنلاین با کارشناسان از طریق وب سایت ایرانسل، نرم افزار کاربردی ایرانسل من و در صورت بروز هرگونه مشکل یا درخواست کمک برای haj@ mtnirancell امکان پذیر است. و یا به صورت 24 ساعته با مرکز پشتیبانی اختصاصی ایرانسل در تماس باشید. همچنین ایرانسل اعلام کرد که با اعزام نمایندگان و کارشناسان خود به شهرهای مکه و مدینه و استقرار در بعثه مقام معظم رهبری، آماده پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات زائران محترم در ایام حج است.


دیدگاهتان را بنویسید