هر کس سهم خود را در مصرف آب و برق صرفه جویی می کند



حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان کمبود آب و برق را یک مشکل جدی در جامعه امروز عنوان کرد و افزود: بارندگی امسال در زنجان 52 درصد کمتر از سال گذشته است و این به وضوح کمبود آب را نشان می دهد “

وی همچنین به هفتمین سالگرد شکست کودتای آمریکا در نوجی ، یکی از بدترین توطئه های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت:

امام جمعه زنجان افزود: با این كودتا هواپیماهای جنگی آمریكا باید ابتدا جماران و سپس سایر نقاط حساس را بمباران می كردند كه با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای انقلابی در 18 تیر 1359 خنثی شد.

هرکسی باید به وظیفه خود در قبال انقلاب عمل کند

وی با تأکید بر اینکه این انقلاب صاحب دارد و من و شما فقط وسیله ای هستیم ، اظهار داشت: شهدا و جانبازان خصوصاً جانبازانی که 38 سال به پشت دراز کشیده اند و فقط سقف را می بینند و گردن خود را پایین نمی کشند. همچنین اشک در چشم پدران و مادران شهدا و جانبازان ، امام راحل و مقام معظم رهبری صاحبان انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با اعلام اینکه اگر به شما بپیوندیم به آنها خواهیم پیوست ، افزود: بنابراین هرکسی در هر کجا که باشد باید به وظیفه خود در قبال انقلاب عمل کند.

امام جمعه زنجان با اشاره به سالگرد ازدواج امام علی (ع) و فاطمه زهرا (س) گفت: والدین باید به این نکته توجه کنند که هشدار دهنده است و سن ازدواج افزایش یافته و تمایل به ازدواج است. در حال کاهش. تحقیقات نشان می دهد دلایل بسیار زیاد است و یکی از مهمترین آنها تشریفات متعدد است.

بیشتر بخوانید  افت قیمت بعضی خودروها تا 100میلیون تومان!/روی خوش بازار خودرو به دولت جدید+ جدول

وی با تأکید بر اینکه والدین باید سعی کنند ازدواج آسان جوانان را تضمین کنند ، افزود: والدین باید سعی کنند تشریفات را کاهش دهند و ازدواج آسان را افزایش دهند و توجه به مذهبی بودن دختر و پسر ضروری است. بنابراین آنها باید سعی کنند آنها را جمع آوری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید