مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هر روز نیم پوند وزن کم کنید!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


هر روز نیم پوند وزن کم کنید!

با کمی جدیت و استفاده از تکنیک مناسب می توانید به مدت یک ماه هر روز 450 گرم وزن کم کنید.

هر روز نیم پوند وزن کم کنید!

دستورالعمل ها:
1- برای اینکه بتوانید هر روز یک پوند وزن کم کنید، باید دانش و آگاهی خوبی از کالری هایی که می خورید و کالری هایی که می سوزانید داشته باشید و آنها را با دقت ثبت کنید.

شما باید بین 700 تا 1500 کالری در روز بسوزانید و هر روز بین 2000 تا 3000 کالری با ورزش یا هر فعالیت دیگری بسوزانید.

۲- باید وعده های غذایی خود را افزایش دهید اما در هر وعده یک وعده غذایی سبک و بسیار کم کالری مصرف کنید، به این ترتیب سوخت و ساز بدن شما افزایش می یابد و بدنتان دچار کم آبی نمی شود. برای از دست دادن یک پوند در روز، باید بسیار با دقت و با احتیاط عمل کنید.

شما باید 6 وعده غذایی کوچک در روز داشته باشید و در هر وعده از غذاهای سبک و سالم مانند میوه، ماهی، مرغ، تخم مرغ و سبزیجات خام استفاده کنید و از مصرف نوشابه های گازدار و چربی های اضافی و چربی های اشباع جدا خودداری کنید، علاوه بر این در مصرف آن زیاده روی نکنید. به طور کلی هیدراته کنید از خوردن سس مایونز، نمک یا شکر اضافی خودداری کنید، قهوه سیاه بنوشید و صبحانه را فراموش نکنید.

3- برای اینکه بتوانید هر روز یک پوند وزن کم کنید، باید هر روز یک تا دو ساعت تمرینات ایزومتریک یا تمرینات عضلانی انجام دهید و سپس حداقل دو ساعت فعالیت هایی که باعث افزایش سرعت قلب می شوند مانند استفاده از تردمیل، طناب زدن انجام دهید. یا دوچرخه شما باید برنامه ورزشی خود را با تمرینات بسیار سبک شروع کنید و به تدریج تمرینات خود را افزایش دهید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، برای شما آسان نخواهد بود.

بیشتر بخوانید  ویتامینی که از بیماری آلزایمر جلوگیری می کند

4- اگر تصمیم گرفته اید هر روز نیم کیلوگرم وزن کم کنید، باید بدانید که در روزهای اول بیشترین میزان آب بدنتان را از دست می دهید، پس حتما روزانه بین 12 تا 16 لیوان آب مصرف کنید تا بدنتان این کار را انجام دهد. کم آب نشود
منبع: aftabir.com


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *